ماژول های مجنتو

/ماژول های مجنتو
ماژول های مجنتو2017-05-03T12:27:06+00:00
[separator style_type=”single” top_margin=”20″ bottom_margin=”” sep_color=”#cdcdcd” border_size=”” icon=”fa-chevron-down” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][fullwidth background_color=”#f6f6f6″ background_image=”” background_parallax=”fixed” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”1px” border_color=”#eaeaea” border_style=”solid” padding_top=”70px” padding_bottom=”80px” padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””]

لیست ماژول های مجنتو برای کسب و کار شما

[separator style_type=”none” top_margin=”25″ bottom_margin=”” sep_color=”#cdcdcd” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””]

Embeded ERP

     · مدیریت انبار،مدیریت موجودی مجنتو

    انبارهای متعدد: ERP برای پوشش چندین سناریو از انبار های متعدد پشتیبانی می کند.

    سطح موجودی: به شما یک دید دقیق از موجودیتان را می دهد، چند سطح موجودی مختلف را می توان      مشخص کرد.

    موجودی جابه جایی:سابقه هر انتقال فیزیکی که انجام می شود را ذخیره می کند.

    رزرو محصولات:به صودت خودکار محصولات رزرو را با محصولاتی که سفارش داده شده جابه جا میکند.

    تغییر گروهی مقدار موجودی:ERP  اجازه می دهد که شما به سرعت و به راحتی سطح موجودی خود را  تغییر دهید.

    تاریخچه فروش: از ویژگی های تاریخچه فروش این است که اجازه می دهد تا شما تعریف کنید از سطح   موجودی ایده آل خود.

    بارکد: از بارکد در بهبود دقت و صحت در انتخاب محصول و تحویل استفاده می شود.

    پیگیری شماره سریال: ردیابی ورود موجودی خود و خروج با ثبت شماره سریال محصول است.

 

    فهرست: خطاهای موجودی حتی زمانی که یک سیستم مدیریت دقیق در محل است. موجودی جزئی یا  کلی دوره برای حفظ سطح دقیق سهام ضروری است.

    انتقال موجودی: ERP  کمک می کند تا انتقال سهام به آهستگی و با دقت انجام شود.

    ورود و صدور اطلاعات: ERP اجازه می دهد تا شما واردات و صادرات جزئیات سهام خود را  به منظور تحکیم   موجودی خود و یا تعیین ارزش کل آن تعیین کنید.

      ·  خرید

    مدیریت کننده: برای هر منبع، شما می توانید یک نام، یک آدرس، یک آدرس ایمیل اختصاص دهید.برای ارسال  سفارشات و نقل درخواست.

    ارتباط محصول با تامین کننده:این یک ویژگی ضروری است برای زمانی که شما مایل به ایجاد یک سفارش     خرید هستید و با آن شما می توانید نیاز های خود را فیلتر کنید.

    نیاز های تامین کننده: یکی از ویژگی های کلیدی ERP  کمک به نیازهای تامین ابزار مدیریت، در تصمیم گیری   خرید است.

    سفارشات تامین کننده:در ویژگی های دستور عرضه، شما می توانید پول پرداخت، نرخ مالیات، هزینه حمل و    نقل، واحد محصول قیمت، مقدار، بسته بندی، و تاریخ تحویل انتظار را مشخص کنید.

    امکان ارسال توسط تامین کننده(back to back): این امکان را به شما می دهد که سفارش مشتری خود را   به صورت مستقیم به منبع ارسال کنید.

   ·  تهیه سفارش

    از انتخاب تا بسته بندی و ارسال، در هر مرحله از راه ERP به شما کمک کند پردازش سفارشات خود را به   سرعت و با دقت انجام دهید.

      · داشبورد

ERP   به طور خودکار بیش از پنجاه گزارش عملکرد به شما  ارائه می دهد تا یک  نمای کلی از محصولات، خرید   و فروش، مشتریان، موجودی، و خرید داشته باشید.

    · محصول افزودنی

    تنظیم کننده: این ابزار برای بهبود ارتباطات میان بخش های مختلف شرکت شما مفید است. با آن، هر کسی می تواند یک پیام با ارائه جزئیات بیشتر در رابطه با:محصولات،،سفارش مشتری،تامین کننده،سفارشات تامین  بدهد.

همکاری در فروش

تنظیمات کمیسیون،تخفیف و پرداخت:

با ماژول همکاری در فروش شما می توانید نوع کمیسیون که ثابت یا درصدی باشد یا انتخاب کنید و به راحتی نرخ ترجیحی را انتخاب کنید.

در کنار این شما می توانید تعیین کنید که  سطح کمیسیون / تخفیف از اولین سفارش چگونه باشد.

 

مدیریت حساب:

همکاری در فروش به علاوه به شما یک کنترل کامل از ارجاع را نشان می دهد. شما به راحتی می توانید اضافه ، حذف، فعال یا غیر فعال و ویرایش کنید اولویت مدیریت حساب را .

رفتن به هر صفحه دقیق حساب، شما می توانید به راحتی این همانطور که می خواهید تغییر دهید. همچنین برای مشاهده اطلاعات از شرکت های وابسته مانند برنامه، دوستان، معاملات و پرداخت خود نیز ساده است.

 

بنر و لینک مدیریت

اگر شما یک وبلاگ یا وبسایت وابسته به خود می خواهید بنر و لینک مدیریت یک انتخاب مناسب برای شما است. . شما می توانید تعداد زیادی از آگهی ها با انواع مختلف ((تصویر/ فلش/ متن)، لینک ها و اندازه های مختلف آپلود کنید.

پس از ورود به بخش همکاری شما می توانید  به راحتی  روی آگهی ها و لینک هایی که ارائه  کردید دسترسی داشته باشید. آنها می توانند از منبع برای ارسال در وب سایت ها، انجمن ها، و غیره  استفاده کنند و یا با کلیک بر روی به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

مراجعه به دوستان

 اگر می خواهید مشتریان خود را برای تبدیل شدن به وابسته به خود تبدیل کنید،با  این ویژگی مجنتو می تواند نیاز خود را برآورده کنید. همچنین اعضا می توانند لینک از طریق ایمیل و یا اجتماعی کانال (فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس) در راحت ترین راه به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، شرکت های وابسته مجاز به سفارشی کردن لینک شخصی برای تبدیل شدن به دوستانه هستند.

 

مدیریت تراکنش

 ما به شما توانایی برای دسترسی به اطلاعات مربوط به معامله وابسته مانند تعداد سفارش، محصولات، کمیسیون و تخفیف می دهیم. این برای نظارت، بررسی و معاملات فیلتر بسیار آسان است.

از نسخه 4.4، شما می توانید یک معامله جدید بر اساس دستورات را ایجاد نمایید.این  ماژول همچنین توانایی  پیگیری معاملات و کمیسیون خود را به دست آورده است.

 

مدیریت برداشت

در پنل مدیریت، شما به راحتی می توانید پیکربندی و برداشت کنترل حساب های وابسته را داشته باشید.

 

پرداخت به ازای فروش

همکاران فروش محصولات خود را از طریق بسیاری از کانال ها ترویج دادند.

 

پرداخت انبوه پی پال

 زمانی که درخواست پرداخت می شود به جای انجام پرداخت دستی مدیر می تواند paypal API   با فرآین دخودکار استفاده کند و پرداخت از برنامه های وابسته انجام دهد که مجنتو راحت ترین و سریع ترین است.

 

روش های پرداخت چندگانه

پلاگین پرداخت همکاری در فروش  به شما  توانایی استفاده از روش های پرداخت بسیاری مانند پی پال، مانیبوکرز،پرداخت آفلاین  را می دهد . این برنامه همچنین از ویژگی های پرداخت محدوده زمانی معین پشتیبانی می کند.

 

همکاری در فروش برای وب سایت های متعدد

 همکاری برای وب سایت های متعدد اجازه می دهد که لینکی ساخته شود که تمام محصولاتی که ترویج داده شده است را نشان دهد.

 

پرداخت به ازای لید

 پرداخت به ازای لید به شما کمک می کند که به ازای معرفی هر تعداد نفر که از سایت خریداری کنند به شما کمیسیون تعلق بگیرد.

 

پرداخت به ازای کلیک

یک روش معروف در همکاری در فروش است.این پلاگین اجازه می دهد که به ازای هر کلیک در وب سایت شما کسب درآمد کنید.اعضا می توانند تعداد کلیک و همچنین کمیسیون مربوطه را مشاهده کنند.

 

پرداخت به ازای mille

شما می توانید پیکربندی که وابسته به دریافت کمیسیون برای هزار بنر لینک را به وجود آورید. اعضا می توانند تعداد بازدید و همچنین کمیسیون مربوطه که آنها را می مشاهده کنند

 

سطل زباله

 سطل زباله یک پلاگین بسیار مفید و لازم است، که تنها در باطن دستکاری است. این  با حذف کردن و یا بازگرداندن هر دو معاملات راحتی بزررگی برای شما ایجاد می کند.

شما می توانید معاملات غیر ضروری خود را به سطل زباله قرار داده و پس از آن، آنها را بازیابی کنید.

 

چند برنامه

شما به دنبال اجرای برنامه های مختلف با نرخ کمیسیون مختلف، بر اساس مشتریان و یا گروه های محصول هستید؟ ما به شما پیشنهاد  چنین پلاگینی با ویژگی “چند برنامه” که به شما اجازه ایجاد چنین برنامه بدون دردسر فراهم می کند را می دهیم.

 

کمیسیون پله ای

 این پلاگین به این صورت است که وقتی با معرفی  و ثبت نام یک دوست اشاره به یک لینک می شود و هنگامی که نفر دوم هثبت نام می کند و موفق به فروش محصول می شود کمیسیون به هر دو نفر تعلق می گیرد.

 

همکاری در فروش توسط کوپن

 هر یک از اعضا یک کد کوپن منحصر به فرد دارد که می تواند به دوستان خود ارسال کند زمانی که دوستانمتان از این کد برای ثبت سفارش از فروشگاه شما استفاده می کنند اعضا کمیسیون دریافت خواهند کرد.همچنین مشتری های دعوت شده نیز سود می برند.نرخ تبدیل این روش بالاتر از دیگران به نظر می رسد.

 

گزارش گیری

این ویژگی شما را قادر به پیگیری فروش، گزارش برداشت، بهترین گزارش فروشنده محصول و حساب های وابسته می کند. بنابراین، ا آسان در تجزیه و تحلیل عملکرد برنامه های وابسته و دریافت یک راه حل برای بهبود آن است.

 

بنر پیشرفته

پلاگین بنر پیشرفته برای ارائه انواع مختلف بنر منتشر شده است مانند بنر شناور،بنر چرخشی و …است این همچنین آسان برای سفارشی سازی بنر ها و لینک دادن به کانال های اجتماعی است.

ویجت پویا

 وقتی که شما پلاگین ویجت را نصب می کنید.مراجعه کنندگان را قادر به قرار دادن  جعبه ویجت روی سایت خود می کنید که شمامل یک لیست از محصولات،محصولات بیشتر و کانال های فروش است.

 

کمیسیون های سطح

 این افزونه به شما کمک می کند برای تشویق همکاری که با افزایش فروش کمیسیون های اضافی را بر اسا یک فروش خاص و یا مقدار سفارش پرداخت کنید.هنگامی که افزونه نصب شد اعضا می توانند اطلاعات خود را در مورد کمیسون های اضافی در قسمت همکاری صفحه خانگی مشاهده کند.

امتیاز دهی به رفتار مشتری

ویژگی های استاندارد

بدست آوردن امتیاز پیکربندی

نسخه استاندارد مجنتو سیستم پاداش امتیاز مشتریان خود را قادر به کسب امتیاز پس از قرار دادن سفارشات در فروشگاه شما می کند شما به صورت انعطاف پذیری می توانید شرایطی را برای مشتریان راه اندازی کنید که امتیاز کسب کنند هر زمان که  خرید می کنند به عنوان مثاال 1 امتیاز برای هر ده هزار تومن خرید.

هزینه امتیاز پیکربندی

 در سبد خرید و صفحات پرداخت مشتریان انعطاف پذیری انتخاب می کنند که چه مقدار امتیاز می خواهند مصرف کنند آن ها می توانند اسلاید را به جلو یا عقب حرکت دهند  یا روی دکمه به علاوه یا منها کلیک کنند.

پاداش مدیریت تعادل امتیاز

مشتریان می توانند تعادل امتیاز فعلی خود که درست بر روی لینک بالا نشان داده شده، در زیر نام حساب خود چک نمایند

برای اطلاعات بیشتر آن ها می توانند به حساب من>پاداش های من> اطلاعات کامل از قبیل تعادل،معاملات نقطه نظ خود و غیره را که به وضوح لیست شده است را مشاهده کنند.

امتیاز مدیریت معاملات

مدیر می تواند تمام معاملات امتیاز از سیستم (مشتری، نقطه مقدار، میزان امتیاز مورد استفاده، و غیره)  را مشاهده کند.

 

مشتریان تنظیم امتیاز

در باطن، مدیر می تواند اضافه یا کسر امتیاز کند  از توازن مشتریان به صورت دستی.

کسر امتیاز وقتی که مدیر سفارشات را ایجاد می کند

مشابه به مشتریان، مدیر می تواند سفارشات را برای آنها در باطن با استفاده از امتیازات به روش های مختلف ایجاد کند مانند: کشویی کشیدن، وارد کردن شماره در کادر خالی و یا تیک زدن کادر برای “به حداکثر رساندن تخفیف با امتیاز”.

بازپرداخت توسط امتیاز

جالب توجه است، بازپرداخت توسط امتیاز یک ویژگی است که بسیاری از مردم به آن علاقه مند هستند.توسط این تابع مدیر می تواند به جای بازپرداخت پول به مشتری ها امتیاز بدهد که خرج کنند در فروشگاه  به طوری که آن ها می توانند در خرید های بعدی هم از امتیازات استفاده کنند این موجب ذخیره کردن پول شما می شود.

وارد کردن/صادر کردن امتیاز

 افزونه وارد کننده به شما اجازه می دهد تا شما به راحتی وارد و صادر کنید تعادل امتیاز های مشتریان را در قالب فایل CSV به طور مستقیم به واسطه پاداش امتیازات سیستم.

100٪ ست شده با 2.1 POS Web

  Magestore پاداش امتیاز نسخه 2.5 پیشرفته  میتونه به طور کلی ست بشه با نسخه پیشرفته Web POS 2.1  اگر شما از پاداش امتیاز 2.5 (استاندارد،پلاتین،پیشرفته) و Web POS 2.0  ، وقتی که شما سفارش ثبت می کنید با Web POS  شما می توانید تعداد امتیاز هایی که مشتریان می توانند خرج کنند یا به دست آورند را ببینید مانند عکس زیر:

ویژگی های پلاتین

  1- پاداش بر رفتارهای مشتریان

  2- گزارشات

  3-مراجعه به دوستان

  4-قوانین به دست آوردن/خرج کردن امتیاز

  •  قوانین کسب کردن کاتالوگ

  •  قوانین خرج کردن کاتالوگ

  •  قوانین کسب سبد خرید

  • قوانین خرج کردن سبد

  • خرید محصول توسط امتیاز ها

ویژگی های نهایی

  1-انتقال امتیاز

API-2

  3-پاداش در رویدادها

  4-پاداش در سطح وفاداری

  5-پاداش امتیاز کوپن

 فروش اعتباری

ویژگی های دقیق

برای تشویق مشتریان خود به خرید بیشتر، شما می توانید مقداری اعتبار به حساب آن ها اضافه کنید.

به جای بازگرداندن به حساب های بانکی مشتریان و یا آوردن آن ها به صورت مستقیم به فروشگاه خودتان، شما می توانید مقادیر سفارش آن ها را به حساب های اعتباریشان برگردانید. در این صورت، احتمال دارد  مشتریان به فروشگاه شما برگردند و چیزهای دیگری از فروشگاه شما بخرند.

علاوه بر این که اعتباری به شما اضافه شده، مشتریان می توانند اعتبار فروشگاه شما را خرید کنند. سپس، یک بار حساب اعتباری خود را یک بار شارژ کنند و سپس برای بسیاری از خرید های آینده استفاده کنند.

انواع بسیاری از محصولات برای انتخاب شما برای نمایش به مشتری ها وجود دارد، از جمله ثابت، گزینه یا قیمت وسیعی.

پس از دریافت مقداری اعتبار در حساب های خود، مشتریان می توانند آن را به خرید در فروشگاه شما استفاده کنند. علاوه بر این، آنها می توانند اعتبارشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند صرف نظر از اینکه آن دسته از دوستان حساب در فروشگاه شما دارند یا نه.هرچه مردم بیشتری در فروشگاه شما حساب داشته باشند شما نیز فروش بیشتری خواهید داشت.

برای اندازه گیری اثر بخشی برنامه های اعتباری خود ، شما می توانید دسترسی به بسیاری از گزارش های اعتباری دقیق داشته باشید.

ویژگی ها برای مشتریان

اعتبار خرید

ارسال اعتبار به دوستان هر دو در داشبورد مشتری و در فروشگاه جزئیات صفحه اعتبار

استفاده از اعتبار برای پرداخت خریدهای خود بر روی وب سایت

صرف اعتبارها در هزینه مالیات و حمل و نقل

اجازه لغو به استفاده از اعتبار در صفحه سبد خرید و صفحه پرداخت

بررسی تعادل و تاریخ تراکنش

مشتریان می توانید ببینند که آیا یک کد اعتباری استفاده شده است

بازگرداندن اعتبار بازخرید /کم کردن اعتباری به دست آورده زمانی که سفارش بازپرداخت می شود.

دریافت ایمیل های اطلاع رسانی هنگام به روز رسانی تعادل و یا ارسال اعتباری، و غیره

ویژگی ها برای مدیریت

افزودن اعتبار برای مشتریان

بازپرداخت اعتبار مشتری ها

نمایش تاریخ تراکنش های مشتریان با استفاده از اعتبار

پیکربندی چه مشتری های می تواند صرف کند اعتبار مالیات یا هزینه حمل و نقل

پیکربندی و مدیریت بسیاری از انواع محصولات اعتباری

ارسال ایمیل اطلاع رسانی به مشتریان

ارسال ایمیل زمانی که مدیریت اضافه / کم می کند ارزش اعتباری مشتریان را

اجازه پیکربندی رنگ عنوان و پس زمینه در صفحه اعتباری من

دیگر ویژگی ها

پشتیبانی از چند ارز و چند زبان

پشتیبانی API و ماژول های دیگر

100٪ منبع باز

گواهی مجوز برای نصب مجنتو 1 و نصب نامحدود تست مجنتو(بدون درخواست کد مجوز)

آسان برای نصب و پیکربندی

رابط کاربر پسند

بخش های مشتری و قیمت گذاری

مشتری خود را بشناسید

داشتن توانایی برای بخش بخندی مشتری ها از پایه اجازه می دهد به شما که موضوعات منطقی تری راجع به محتوا،قیمت،سازمان بازاریابی و پشتیبانی بسازید.در حال حاضر این فرمت نیز از حساب مهمان نیز پشتیبانی می کند.

ساختن بخش هایی که مرتبط با فروشگاه شما می شود.برای مثال:نیاز به انجام یک فراخوان محصول؟ به راحتی انتخای می کند همه مشتری هایی که یم محصول خاص را خریده اند.می خواهم جزئیات بیشتری در مورد سفارش از یک منطقه خاص  که ساخته شده با استفاده از یک روش پرداخت خاص است را بدانم، روش حمل و نقل با جمع کل که بیشتر از 1000 است؟به سادگی شما می توانید داشته باشید تعداد نامحدودی از شرایط را.

 

ارائه هدفمند با قیمت محصولات در هر بخش

نه تنها این افزونه توانایی بخش بندی مشتریان را به شما می دهد بلکه به شما اجازه می دهد که تعریف کنید قیمت محصول هر بخش را.

بله این بدان معنا است که شما می توانید پاداش بدهید به مشتری هایی خوب خود با قیمت محصول خاص.آیا بخش به روز رسانی دارد به صورت روزانه تا مشتریان همیشه در جای مناسب خود باشند.

شما همچنین می توانید استفاده کنید از بخش مشتری به عنوان یک شرط قانون هنگام ایجاد سبد خرید تبلیغاتی قانونی استفاده کنید. ارائه حمل و نقل رایگان و یا تخفیف به یک بخش خاص مشتری.

سطح کنترل شما بر مشتریان خود و قیمت محصول در حال حاضر نامحدود  است.

شما همچنین می توانید قیمت های بخش ها را به عنوان یک درصد از قیمت اصلی تنظیم کنید. این به این معنی شما لازم نیست که به روز رسانی کنید بخش قیمت را هر زمان که به قیمت اصلی تغییر دادید.

 

کنترل دسترسی

این افزونه امکان محدود کردن مشاهده محصول،صفحه و بلوک را به بخش های مختلف مشتری ها می دهد.

آیا شما اطلاعات ویژه فقط برای یک بخش خاصرا دارید؟ خوب، شما هم اکنون می توانید دسترسی به یک محصول، صفحه و یا بلوک های بخش (بازدید کنندگان) را محدود کنید.

هر زمان که یک مشتری از یک بخش خاص فروشگاه شما را مشاهده می کند، آنها می توانند یک پیام منحصر به فرد را را مشاهده کنند. هیچ راه بهتری برای برقراری ارتباط با آنها …

 

سیر تکاملی

مشتری پسوند را از اعداد بخش خود نگه می دارد ، بنابراین شما می توانید تکامل رکورد برای هر بخش را بررسی کنید.

این به شما فرصت تجزیه و تحلیل بیشتر رفتار بخش  می دهد. آیا تعداد مشتریانی که خرید بیش از 1.000،00 داشته اند کاهش یافته است؟ یا افزایش؟

 

کنترل دستی

شما همچنین توانایی این را دارید که به صورت دستی مشتری به یک بخش خاص اضافه کنید.

آیا  شرکت شما، یک رابطه مخصوص با یک مشتریدارد؟ یا با یک شرکت دیگر؟ برای کنترل بیشتر شما می توانید به صورت دستی اختصاص بدبد یک مشتری را  به یک بخش به منظور استفاده از ACL و قیمت محصول.

نگران نباشید. یک مشتری که به صورت دستی به یک بخش اضافه شده تنها می توانید به صورت دستی  آن بخش را ترک کند. بنابراین، بله، شما می توانید یک بخش با تخصیص مشتری دستی و به صورت اتوماتیک داشته باشید.

 

شرایط بخش های موجود

  • ویژگی مشتری

هر صفت مشتری تنها در اینجا در دسترس خواهد بود. ایمیل، نام، نام خانوادگی، و غیره

 

  • فعالیت مشتری

    روز ها با سبد خرید رها

    روزها تا سالگرد

    سن مشتری

    مشترک شدن در خبرنامه

    روزها  با پرداخت در انتظار برای سفارش

    روزها پس از آخرین سفارش کامل

    روزها از زمان اولین سفارش کامل

    بررسی تعداد روزهای گذشته

    تعداد روز ها از زمان آخرین برچسب محصول

    روز ها از زمان ساخت حساب

    تعداد بررسی ها

    تعداد برچسب ها

    تعداد سفارشات تکمیل شده

    درصد سفارشات تکمیل شده

    مقدار طول عمر فروش

    میانگین طول عمر فروش

    درصد میانگین جهانی سفارش مبلغ

    محصولات مشاهده شده در دسته

    محصولات مشاهده شده در دسته در 7 روز اخیر

    نمایش محصولات غالب در دسته

    محصولات بازدید شده با ویژگی

    محصولات مشاهده شده در 7 روز اخیر با ویژگی

    نمایش محصولات غالب در دسته با ویژگی

    خرید محصولات خریداری شده با ویژگی

    خرید محصولات خریداری شده در 7 روز اخیر با ویژگی

    خرید محصولات غالب در دسته با ویژگی

    محصولات بازدید شده با SKU

    محصولات بازدید شده در 7 روز گذشته با SKU

    محصولات بازدید شده اغلب با SKU

    محصولات خریداری شده با SKU

    محصولات با کد خریداری شده در 7 روز اخیر

    اغلب  محصولات خریداری شده با SKU

  • سبد رها

SKU محصول

    تعداد محصولات

    آیتم شمارها

    مجموع سبد خرید

    کوپن های خاص

    زمان رها (ساعت)

  • فعالیت خبرنامه(نیاز به بازاریابی گسترده توسط ایمیل دارد برای نصب شدن)

    درصد کلیک مقابل باز می شود

    درصد کلیک مقابل ارسال

    درصد باز می شود در مقابل فرستاده

    درصد تبدیل در مقابل فرستاده

    مقدار تبدیل

    تعداد تبدیل

  • ضوابط برابری و LTV (نیاز به برابری مشتری و گسترش LTV برای نصب)

  همه معادله ها تعریف شده اند در فرمت

  • سفارش قبلی-ویژگی های سبد

    جمع جزء

    تعداد کل موارد

    وزن مجموع

    روش های پرداخت

    روش های حمل  نقل

    کد پستی حمل و نقل

    منطقه حمل و نقل

    ایالت / استان حمل و نقل

    کشور حمل و نقل

    تاریخ سفارش

    توسعه قانون کاربردی

  • سفارش قبلی-ویژگی محصولات

    مدل محصول

 

این ساخته شده است که سرعت ببخشد

ما متا دیتا ساختیم به اندازه ای که ممکن است.اطلاعات فعالیت مشتری ها وقتی که اتفاق می افتد به روز می شود بنابراین ساخت یک بخش از سابقه را می توان در چند دقیقه حتی با ده ها هزار نفر از مشتریان انجام داد.

 

  خدمات پشتیبانی  وب

آیا شما برنامه ها و یا سرویسهای تجزیه و تحلیل خارجی دارید؟ نمی خواهید تمام وقت  اطلاعات ارسال کنید ؟

این افزونه به شما  اجازه می دهد تا شما بخش های واکشی اطلاعات و بخش سوابق و تجزیه و تحلیل خارجی خود را به روز کنید.

ما استفاده  می کنیم از Magento ساخته شده در سیستم وب سرویس که بسیار آسان است.

 

Webpos

این با ویژگی هایی برای فروش کارمندان ساخته شده است/تحویلدار بیشتر نیاز به این دارد.

یک UI/UX  ساده را تجربه کنید پرداخت درست مثل یک برنامه Pos  بومی

 

طراحی شده در ذهن با مشتری ها،مجنتو web Pos  کمک مس کندبه تجسم روش پرداخت با تصاویر بندانگشتی و شروع و پایان یکسان درست شبیه صفحه نمایش،با طراحی واکنش گرا همچنین روی هر تبلتی متناسب است که کمک می کند که به سادگی سفارش ثبت کنید و بروید.

رابط کاربر پسند اجازه می دهد که کارمندان فروش بدون نیاز به آموزش زیاد  از  web pos به سرعت استفاده کنند.

 

تحت تاثیر قرار دادن مشتریان با معاملات رعد و برق سریع

اضافه کردن محصولات به سبد خرید در یک چشم به هم زدن

 

برای اضافه کردن محصولات به سبد خرید به سرعت و با دقت اسکن کنید.در واقع شما می توانید محصولات را در ثانیه ای فیلتر کنید فقط با وارد کردن ویژگی  آن هایی که رایج هستند مانند نام،SKU آن هایی که پیشرفته اند مانند تولیدکنندگان،قیمت،رنگ و …حتی با یک آیتم ورود جدید که در سیستم وجود نداشته است،مجنتو Web Pos  اجازه می دهد که پرداخت کنید فروش انتخابی را با یک کلیک.

مدیریت اطلاعات مشتری

 

مجنتو  web pos   اجازه می دهد که به عنوان مشتری ثبت شده و یا مهمان تسویه کنید شما می توانید برای هرگونه اطلاعات مشتری مانند (نام،ایمیل،تماس ها و ….) برای سرعت بخشیدن به سفارش جستجو کنید.

قرار دادن سفارشات در انتظار برای خرید بعدی

اگر مشتریان شما  نمی توانند ذهنشان را جمع کنند هنور،web pos  می تواند سفارشات آن ها را در انتظار نگه دارد بدون محدودیت زمانی تا زمانی که آن ها آماده برای ادامه ی پردازش باشند.اجازه ندهید که این مشتریان بالقوه فروشگاه شما را بدون هیچ تعاملی ترک کنند.

نمایش تخیف انعطاف پذیر و شخصی درست در صفحه نمایش pos

اعمال کوپن و تخفیف سفارشی

شما می توانید فروش بیشتر را به ارائه تخفیف های انعطاف پذیر تبدیل کنید.مجنتو pos  به کارکنان  شما اجازه می دهد تا تخفیف ها را با درصد با یک قیمت سفارشی و یا یک مقدار ثابت نمایش دهند.اگر شما به دنبال یک تجربه آنلاین-آفلاین بدون درز برای مشتریان خود هستید web pos  انتخاب درست شما است.

برای کد کوپن آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد تا در یک چشم به هم زدن پرداخت آفلاین را انجام دهد.گذاشتن تخفیف برای یک محصول خاص یا کل سبد خرید و بستن فروش بیشتر از قیمت حساس مشتریان.

 

 

 

 

 

 

 

 

پشتیبانی از روش تخفیف دیگر

 

برای کمک به کارکنان خود و برای فروش بیشتر و حفظ مشتریان بیشتر web pos  شما را تجهیز می کند با توانایی یکپارچه و  دیگر روش های تخفیف افزودنی که در اختیار دارد .با استفاده از امتیاز جایزه و یا برنامه فروشگاه اعتباری و فروش کارت هدیه در پرداخت POS بهترین تاکتیک ها برای حفظ  مشتریان و برگرداندن آن ها  و خرید بیشتر است.اگر سایت شما این افزودنی ها را نصب کرده است سپس آن ها به طور کامل با web pos  سازگار و یکپارچه خواهند شد.

 

فرآیند سریع پرداخت با دروازه پرداخت آنلاین و آفلاین

مشتریان شما می توانند انتخاب کنند که پرداخت کنند با یک یا چندین روش پرداخت آنلاین و افلاین که به طور کامل با Web pos متحد هستند.کد،پول نقد در کارت اعتباری (Authorize.net  و خط خطی) و 2 گزینه برای پرداخت آفلاین که شما می توانید آن طور که می خوهید نام گذاری کنید.

علاوه بر این web pos  از ساخت پرداخت با مشتقات جزئی پشتیبانی می کند و این به مشتریان اجازه می دهد تا بخشی از سفارش خود را پرداخت کنند در اول کار و در زمان دیگری دوباره برگردندو باقی مبلغ را پرداخت کنند.

اداره کنند حمل و نقل و تحویل با سهولت

 

اگر مشتری های شما می خواهند سفارش های چند آیتمی آن ها ارسال شود به دو محموله یا بیشتر شما می توانید در خواست آن ها را با web pos حمل و نقل جزئی به انجام برسانید.

هرگز فروش با حالت آفلاین را از دست ندهید

 

اینترنت قطع می شود؟این اصلا پایان جهان نیست!!شما می توانید فروش و ارسال کامل خود را در یک چشم به هم زدن ادامه بدهید.مجنتو  web pos  به صورت خودکار ذخیره می کند تمام اطلاعات سفارش های جدید را  و اطلاعات قدیمی تر را از مرورگر IndexedDB  می گیرد.

توانمند سازی سیستم pos  با هر دستگاه جانبی خارجی

 

خوانندگان بارکد،swiper  کارت ،رسید چاپگر و نمایش قطب مشتری همگی با مجنتو  web pos  سازگار هستند و می توانند به خوبی و راحتی متحد شوند.

مدیریت کشو پول نقد کمک می کند تا شما در کنترل کامل از جریان نقدی داخل و خارج باشید.تنظیم هر یک از کارمندان فروش به همراه معاملات به صورت نقدی به طور کامل ضبط شده و سپس با مقدار پول نقد واقعی در کشو پول نقد مقایسه می شود.

هوشمند اما در عین حال ساده با ویژگی های مدیریتی برای چند فروشگاه خرده فروشان

مجوزهای دسترسی مناسب به فرد مناسب

دستیابی به یک سیستم امن و مدیریت چند فروشگاهی  بهتر با مجنتو web pos برای شما می تواند تخصیص دهد سطح دسترسی مختلف به حساب کارکنان مختلف و آن ها را به سادگی  در باطن مجنتو مدیریت کند. شما حتی می توانید بالاترین درصد تخفیف که کارکنان می توانند به مشتریان ارائه دهند را تنظیم کنید.

ساختن  / مشاهده / مدیریت سفارشات از کاربر فعلی و یا دیگران

اعمال کد کوپن / تخفیف سفارشی در هر سبد و مورد

اعمال قیمت های سفارشی

مسئله بازپرداخت با پول نقد یا فروشگاه های اعتباری

بازی در حال تغییر و تجزیه و تحلیل گزارش

+ گزارش فروش نمای کلی  در باطن مجنتو

به راحتی به عملکرد کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید با 10 نوع از گزارش های ارائه داده شده.آیا می خواهید بدانید که کدام مکان بالاترین فروش را در فروشگاه شما دارد؟یا اینکه کارمند ستاره در ماه کدام است؟  این با web pos  گزارش فروش کاملا امکان پذیر است.شما به راحتی می توانید عملکرد هر یک از کارکنان،محل و یا فروش کل هر یک از روش های پرداخت روزانه،هفتگی،ماهانه و یا سفارشی دوره را پیگیری کنید.

گزارش Z  بر روی صفحه نمایش pos

خط فروش با پرسشنامه

Web pos  به طور کامل با مدیریت موجودی فروشگاه مجنتو سازگار است.با 2 افزونه یکپارچه،کارکنان شما همیشه محصولات دقیق موجود/ناموجود  شما را می دانند و محصولات خارج از انبار برای جلوگیری از اشتباهات در ثبت سفارش نمایش داده نمی شوند.

همچنین ای سیستم در صورتی که تعداد آیتم های اضافه شده به سبد خرید بیشتر از موجودی در انبار باشد به کارکنان اطلاع می دهد.

روش های ارسال مختلف

توسعه حمل و نقل matrix rate راه حل اصلی مجنتو است که شما را قادر به ارائه چندین پیشنهاد حمل و نقل به مشتری ها بر اساس محل زندگی آن ها می کند.با matrix rate   شما می توانید نرخ حمل و نقل های مختلفی با توجه به مقصد،روش حمل و نقل، وزن ،قیمت یا مقدار یک آیتم تعریف کنید.

از زمان انتشار Matrix rate 2008  این افزونه بیشترین دانلود  در گسترش حمل و نقل در مجنتو را داشته ایت.

ویژگی این محصول

  • محبوب ترین پسوند گسترش نرخ جدول های متعدد برای مجنتو

  • نمایش روش های مختلف تحویل (به عنوان مثال زمینی یا اکسپرس) برای مکان های مختلف

  • سفارشی کردن نرخ حمل و نقل بر اساس مقصد

  • سفارشی کردن نرخ حمل و نقل بر اساس وزن سبد خرید، جمع و یا مقدار

  • مبتنی بر الگوی فیلتر کدپستی برای تعیین هزینه حمل و نقل

  • موفقیت اثبات شده در سراسر جهان – به طور گسترده ای در انگلستان، اروپا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا استفاده می شود

Tab content

قیمت کارخانه

امکان به روز رسانی قیمت به صورت دستی

نمایش قوانین قیمت برای محصولات

اختصاص قیمت های ویژه برای یک گروه از محصولات

 

بررسی اجمالی

قیمت کارخانه ابزاری را فراهم می کند که به سادگی و به سرعت قیمت محصولات را به روز رسانی کنید.

با استفاده از حالت دستی یا انبوه، قیمت کارخانه راه حلی است برای کسانی که می خواهند:

به صورت دستی قیمت را به روز رسانی می کند و حاشیه را چک می کند.

استفاده از قوانین قیمت برای محصولات بر اساس معیارهای (سن محصول، دسته بندی، هزینه، سهام، ویژگی ، الگوی واحد، الگوی نام ..

اختصاص قیمت ویژه برای یک گروه از محصولات

محاسبه قیمت فروش بر اساس هزینه محصول

به سرعت اضافه یا حذف می کند x  درصد قیمتی را

قیمت کارخانه همچنین شامل تغییرات اتوماتیک  تاریخچه قیمت ها  است که به راحتی قیمت های قدیمی را بازیابی کند.

پشتیبانی از وب سایت های متعدد

پشتیبانی از قیمت و قیمت های ویژه

ویژگی قیمت هوشمند برای محاسبه قیمت رند  با توجه به قوانین شما.

قیمت گذاری جمعی

روش قیمت گذاری جمعی اجازه می دهد که قیمت چندین محصول را به طور همزمان تغییر دهید.

شرایط را برای محصولات برای قیمت گذاری دوباره انتخاب کنید.

قیمت کارخانه پشتیبانی می کند از چندین شرایط برای انتخاب کردن این که چه محصولی را می خواهید تغییر قیمت دهید.

الگوهای مدل محصول( مثلا مدل هایی که با GLA  شروع می شوند.

نام الگوی محصول

دسته بندی محصولات، تخصیص ویژگی

تاریخ ایجاد محصول

انبار محصولات

قیمت محصولات

 

هنگامی که شما شرایط را پیکربندی کردید شما می توانید پیش نمایش لیست محصول را در یک شبکه نشان دهید.

اقدامات مورد نظر برای اعمال

با قیمت کارخانه، شما می توانید هر دو قیمت و قیمت ویژه  را به چند روش به روز رسانی کنید:

اعمال  درصد تخفیف یا افزایش قیمت

اعمال تخفیف با ارزش یاا افزایش قیمت

ساخت یک فرمول سفارشی بر اساس هزینه محصول یا ویژگی دیگر مانند هزینه  1.5

قیمت گذاری دستی

اگر شما نیاز به قیمت گذاری محصولات به صورت یک به یک دارید قیمت گذاری دستی راه حلی برای شما است.

محصولاتتان را با استفاده از مدل آن (SKU) پیدا کنید از مدل تولید کننده یا نام استفاده کنید و بعد قیمت را به راحتی ویرایش کنید در شبکه:هر زمان که شما یک قیمت را ویرایش کردید قیمت کارخانه،درصد حاشیه و همچنین مالیات آن نمایش داده می شود.

[/fullwidth]