فروشگاه آنلاین با مجنتو 2 یا ووکامرس؟

مجنتو2 یک سیستم پلت فرم تجارت الکترونیک است، در حالی که ووکامرس یک افزونه در وردپرس است.ووکامرس، حتی در مقایسه با مجنتو1 فرصت ها و ویژگی های کمتری را ارائه می دهد اما استفاده از آن خیلی آسان تر است.مجنتو قابلیت های بسیار گسترده تری نسبت ووکامرس ارائه می کند.مجنتو 2، در زمینه اهداف و ویژگی ها،  کارآمد تر به نظر می آید بنابراین بر ووکامرس غلبه می کند و ووکامرس نیز در استفاده ازمنابع نیز بسیار صرفه جو تر است.

1-مزیت های مجنتو2

شما می توانید با مجنتو 2، تنها یک بخش مدیریت برای چندین فروشگاه آنلاین داشته باشید.از آنجایی که ووکامرس تنها یک افزونه برای وردپرس است، این امکانات در وردپرس غیر ممکن است.اتصالات مجنتو یکی دیگر از جنبه های برجسته آن است.تعداد ابزار مجنتو 2 تقریبا محدود است زیرا دومین نسخه این پلت فرم هنوز نو پاست اما به سرعت در حال رشد است، همچنین صد ها افزونه مفید مجنتو به صورت رایگان و پولی در دسترس است.

فروشگاه آنلاین با مجنتو 2 یا ووکامرس؟

علاوه بر این، مجنتو 2 با داشتن ویژگی های مانند جستجوی محصولات از ووکامرس پیش افتاده است.مشتریان به راحتی می توانند با اعمال فیلتر محصولات خود را جستجو نمایند.و این یعنی سرعت یافتن محصول مناسب در مجنتو بسیار بالاتر از ووکامرس است.این فیلتر ها می تواند بر اساس نام تجاری، رنگ، محدوده قیمت و دیگر ویژگی های محصولات باشد.

2-مزیت های ووکامرس

به دلیل طبیعت افزونه ها، ووکامرس نیز نصب بسیار ساده ای دارد و در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرو نگه داری مجنتو بسیار پیچیده تر است.یکی دیگر از مزیت های ووکامرس ارائه محصولات وابسته و مشابه با محصول درخواستی مشتری است.بنابراین کاربران ووکامرس می توانند درآمد خود را از طریق فروش محصولات وابسته نیز افزایش دهند.

فروشگاه آنلاین با مجنتو 2 یا ووکامرس؟

3- کدام یک را برای فروشگاه آنلاین انتخاب نماییم،فروشگاه آنلاین با مجنتو 2 یا ووکامرس؟

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای تجارت الکترونیکتان بسیار آسان است.چیز های زیادی هست که برای انتخاب درست و ارائه نتایج مناسب با نیاز هایتان  باید استفاده کنید.یکی از مواردی که باید با حساسیت انتخاب نمایید پلت فرمی است که متناسب با نیاز های فروشگاه آنلاین شما باشد.این به خودتان بستگی دارد که با انتخاب یک پلت فرم مناسب برای فروشگاهتان، مدیریت و تنظیمات آن را چقدر آسان بتوانید انجام دهید.بنابریان، باید پلت فرم مناسب را انتخاب نمایید زیرا تضمین کننده توسعه و پیشرفت فروشگاهتان است.با تمام این تفاسیر، برای یک کسب و کار کوچک، ووکامرس بهترین راه حل است.در منابع صرفه جویی می کند، افزودنی های رایگان و مفید بیشتری نسبت به مجنتو ارائه می کند، عملکرد های لازم را فراهم می کند،و استفاده از آن بسیار آسان است.

و اما استفاده از مجنتو 2 نیاز به هزینه های بیشتری برای نگه داری دارد اما همیشه راهی برای کاهش این هزینه ها وجود خواهد داشت.علاوه بر این مجنتو 2 به صورت کاملا عالی برای هر دوحالت کسب و کار های کوچک و بزرگ مناسب است و با توجه به برنامه های راه اندازی که اخیرا ارائه شده نصب آن نیز به اندازه ووکامرس آسان خواهد بود.

امروزه، مجنتو2 و ووکامرس هر دو پلت فرم های محبوبی هستند و بهصورت گسترده برای راه اندازی فروشگاه های آنلاین و تجارت الکترونیک استفاده می شوند.علاوه براین شما باید فروشگاهی را انتخاب نمایید که با نیاز های شما بیشترین تطابق را دارد.و یکی از حیاتی ترین مسائل این است که چه از مجنتو 2 استفاده کنید و چه ووکامرس را انتخاب نمایید، مطمئن باشید که بهترین راه حل را برای نیااز های تجارت الکترونیک خود بر گزیده اید.

امیدواریم این مقاله مفید واقع شده باشد.

2018-02-24T07:30:05-01:00دسامبر 29th, 2016|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای فروشگاه آنلاین با مجنتو 2 یا ووکامرس؟ بسته هستند