اصول طراحی سایت فروشگاه آنلاین

طراحی سایت-1

اصول طراحی سایت فروشگاه آنلاین

طراحی اختصاصی

اگر هدف شما از طراحی سایت ورود به عرصه رقابت با دیگر سایت ها می باشد حتما برای سایت خود طراحی اختصاصی داشته باشید چرا که وقتی سایت شما اختصاصی طراحی می شود مطابق با نیاز و سلیقه می باشد و همینطور اصول سئو مطابق با نیاز شما بهتر رعایت می شود و همچنین اگر امکانات خاصی داشته باشید با طراحی اختصاصی بیشتر می شود روی آن مانور داد.

طراحی سایت-2

طراحی واکنش گرا

با توجه به آماری که از بازدید سایت ها به دست آمده است این روزها بیشتر کارهای اینترنتی توسط دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها انجام می شود و این آمار روز به روز در حال افزایش می باشد پس دیگر جای شک نیست که وب سایت شما نیز باید مطابق با این دستگاه ها نیز باشد طراحی واکنش گرای یک وب سایت باید طوری باشد که سایت شما در صفحه نمایش دستگاه خود را به خوبی سازگار کند,و کاربر برای پیمایش در سایت مجبور نباشد برای دیدن قسمت های مختلف سایت به همه صفحات برود و این موضوع برای سئو نیز اهمیت قابل توجهی دارد.

طراحی سایت-3

سئو و بهینه سازی سایت

دیده شدن توسط مشتری لازمه هر کسب و کاری می باشد تقریباً اکثر کاربران برای پیدا کردن موضوعات خود از موتورهای جستجوگر استفاده می کنند پس اگر شما به دنبال سایت پر بازدید هستید از متخصصین سئو برای بالا بردن رتبه سایت خود کمک بگیرید.

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا

همیشه در دسترس بودن برای از اصول مهم برای هر وب سایت می باشد. یک هاست با کیفیت بالا با سرعت و آپ تایم بالا  از ویژگی های اساسی سرویس های هاست نت وب می باشند و می تواند در دسترس بودن به معنای واقعی را برای سایت شما به ارمغان بیاورد. ارائه کردن سرویس میزبانی کاملاً سازگار با وب سایت طراحی شده برای شما، از دیگر مزیت های طراحی سایت در نت وب می باشد.

طراحی سایت-4

پشتیبانی فنی مداوم

یکی از اصول پایه و مهم وب سایت ها پشتیبانی مداوم است که شعار اصلی وب سایت ها می باشدکه ما به ارتباط همیشگی و تاثیر گذار با مشتری و پاسخگویی در مقابل خدماتی که  ارائه می دهیم را وظیفه خود می دانیم و به آن افتخار می کنیم.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:39:57+00:00جولای 17th, 2018|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای اصول طراحی سایت فروشگاه آنلاین بسته هستند