تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

یکی از موارد مهمی که صاحبان کسب و کار الکترونیک از جمله فروشگاه های های الکترونیک باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند ، مطلع ساختن مشتریان از آخرین تغییرات و خبر های داغ فروشگاه می باشد، خبر هایی مانند آخرین تخفیفات و دسترسی ها. خوشبختانه مجنتو این ویژگی را با استفاده از “خبر نامه” خود در اختیار کاربران قرار می دهد ، به گونه ای که صاحب فروشگاه قادر به ارسال خبر نامه برای مشترکین خود می باشد. دراین مقاله آموزشی قصد داریم تا طریقه تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو  را به شما آموزش دهیم .

اولین موردی که باید در ابتدای کار انجام شود ، فعال نمودن گزینه ای است تا مشتری موافقت خود برای دریافت خبر نامه را اعلام نماید. این ویژگی راباید به روش زیر فعال نمایید:

ابتدا به محیط ادمین مجنتو وارد شده > گزینه سیستم > پیکر بندی > مشتری ها > خبر نامه . سپس قسمت ” گزینه های مشترکین ” را بسط داده و گزینه ” نیاز به تایید ”  را به  ” بله ” تغییر حالت دهید .

 تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

این ویژگی مجنتو علاوه بر اینکه دست مشتری را در لغو و یا تایید اشتراک باز می گذارد به ادمین هم اجازه شناسایی و تشخیص افرادی که اشتراک خو را لغو کرده و یا درخواست برای دریافت خبر نامه دارند می دهد.

مرحله بعدی قرار دادن یک قالب مخصوصبرای خبر نامه می باشد. این مرحله را به صورت زیر میتوانید انجام دهید :

مانند همیشه ابتدا وارد محیط ادمین مجنتو شده > قسمت خبر نامه > قالب های خبر نامه > > افزودن قالب جدید . در تصویر زیر می توانید این مراحل را مشاهده کنید .

 

 

تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

خب، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید این صفحه ( افزودنقالب جدید) گزینه های متنوعی از جمله نام قالب ، ایمیل فرستنده ، موضوع و اینگونه موارد را شامل می شود، در ابتدا باید نام  قالب را وارد کرده، سپس موضوع خبر نامه ای که قرار است ارسال شود را تعیین کنید و در نهایت نام فرستنده ، ایمیل و متن خبر نامه را به ترتیب تکمیل کنید. زمانی که تمام این مراحل را طی کردید و خبر نامه شما آماده بود ابتدا با استفاده از کلید “پیش نمایش” آن را مشاهده کرده و سپس آن را ذخیره کنید، این قالب به لیست شما افزوده خواهد شد و شما توانایی ویرایش آن را خواهیدداشت.

خب تا اینجای کار با نحوه تولید خبر نامه آشنا شدید، اما اگر قصد دارید تا خبر نامه تولید شده را به یک گروه بزرگ از مشترکین ارسال کنید چه باید کرد ؟

نگران نباشید! مجنتو همه چیز را برای شما ساده و مثل آب خوردن کرده است، کافی است که به روش زیر عمل کنید:

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اگر لیست دریافت کنندگان شما خیلی حجیم و بزرگ می باشد ، آن را به قسمت های کوچک تر  و چندین لیست کوچک تر تقسیم کنید وسپس با این صورت عمل کنید

ورود به محیط ادمین > خبر نامه > قالب های خبر نامه > اقدام > در صف قرار دادن خبر نامه

 

 

تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

بعد از ورود به این قسمتوارد صفحه ای می شوید که چندید گزینه مختلف دارد. در قسمت تاریخ ارسال، زمان ارسال خبر نامه را مشخص کنید. گزینه های دیگر را تکمیل کرده و آن را ذخیره کنید.

 

تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو

خبر نامه شما تولید شده و آماده ارسال برای مشترکین می باشد، شما می توانید گزارشات خبر نامه های مختلف را بر روی سایت مجنتو خود مشاهده کنید.  به طریق زیر عمل کنید :

محیط ادمین > خبر نامه > صف خبر نامه ها . از این طریق قادر خواهید بود تا فرایند ارسال خبر نامه ها را مشاهده و مدیریت کنید.

مشاهده ی لیست مشتریان مشترک خبر نامه قابل دسترسی می باشد ، کافی است بعد از ورود به محیط ادمین ، خبر نامه ، مشترکین خبر نامه را انتخاب کرده تا لیست کاملی از آن ها را مشاهده کنید.

امکان مشاهده ارور هایی که در طی فرایند ارسال ممکن است اتفاق بیفتد نیز قابل مشاهده است، برای این منظور باید بعد از ورود به محیط ادمین و قسمت خبر نامه، مشاهده گزارشات خرابی را انتخاب کرده تا علاوه بر اینکه این ارور ها را مشاهده می کنید بتوانید اقدامات لازم جهت بر طرف کردن موارد مهم را انجام دهید.

[fullwidth background_color=”” background_image=”” background_parallax=”fixed” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” padding_top=”50″ padding_bottom=”10″ padding_left=”0px” padding_right=”0px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][separator style_type=”single” top_margin=”” bottom_margin=”20″ sep_color=”#2d2e42″ border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][one_half last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][imageframe lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” style_type=”none” hover_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=””] [/imageframe][/one_half][one_half last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

[button link=”https://www.netwebco.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” color=”custom” size=”medium” stretch=”no” type=”flat” shape=”round” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#ffffff|fffff” gradient_hover_colors=”#ea7a00|#ea7a00″ accent_color=”#ea7a00″ accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”1″ icon=”” icon_position=”right” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”left” class=”” id=””]تماس با 45829 [/button][button link=”https://support.netwebco.com/” color=”custom” size=”medium” stretch=”no” type=”flat” shape=”round” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#ffffff|fffff” gradient_hover_colors=”#ea7a00|#ea7a00″ accent_color=”#ea7a00″ accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”1″ icon=”” icon_position=”right” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”left” class=”” id=””]مرکز پشتیبانی [/button][/one_half][separator style_type=”single” top_margin=”10″ bottom_margin=”” sep_color=”#2d2e42″ border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][/fullwidth]
2018-02-24T07:28:05-01:00دسامبر 31st, 2016|Categories: آموزش مجنتو, مجنتو|دیدگاه‌ها برای تولید و ارسال خبر نامه در مجنتو بسته هستند