نکته های مهم درباره برون و درون ریزی

اهمیت برون و درون ریزی برای صاحبان کسب و کار آنلاین به اندازه ی اهمیت بک آپ گیری برای صاحبان یک لب تاپ پر از اطلاعات میباشد . در این زمینه همیشه سوالات و مشکلاتی وجود داشته است، بنابر این در این مقاله کوتاه قصد داریم تا مشکلاتی که ممکن است در حین برون و درون ریزی اطلاعات به وجود آید را برای شما شرح داده و ازآن ها آگاهتان کنیم.

 

نکته های مهم درباره برون و درون ریزی

فرمت اشتباه فایل CSV  :

قالب بندی و فرمت گذاری فایل های CSV یکی از مواردی است که در صورت اشتباه باعث خطا در هنگام فرایند درون ریزی می شود. این ارور و خطا بیشتر برای فایل های CSV اتفاق می افتد که در قالب اکسل فرمت گذاری شده باشند.

توصیف های  مختصر :

علی رغم اینکه شما مجاز به اسفاده از توصیف های کوتاه در سایز های معین می باشید اما توصیه می شود که این توصیفات را به 255 کارکتر محدود کنید

 

مسیر برون و درون ریزی :

به یا داشته باشید که مسیر برون و درون ریزی باید قابل نوشته شدن باشد ، در غیر اینصورت فرایند شما با مشکل مواجه خواهد شد.

 

مشکل موقعیت تصاویر :

اگر تصاویر محصولات را درون ریزی کرده باشید متوجه خواهید شد که این تصاویر باید در قسمت مدیا ذخیر شوند . در غیر اینصورت پیام خطا نمایش داده خواهد شد و تصویر درون ریزی نخواهد شد. برای مثال اگر  نام تصویر مورد نظر شما image_subfolder/image.jpg باشد، مسیر صحیح به صورت مدیا / درون ریزی image_subfolder / image.jpg   می باشد.

مشکل درون ریزی چند تایی عکس ها :

درون ریزی عکس های در قالب تصاویر CSV  و اکسل ، تصاویر کوچک  دچار بروز خطا خواهد شد.

2018-02-24T07:27:48-01:00دسامبر 31st, 2016|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای نکته های مهم درباره برون و درون ریزی بسته هستند