آموزش راه اندازی وبلاگ در مجنتو

برای راه اندازی وبلاگ در مجنتو همراه ما باشید

راه اندازی وبلاگ، با مجنتو  ساده است، ولی به صورت پیشفرض در امکانات خود مجنتو وجود ندارد، و شما باید توسط یک ماژول این امکان مفید را به فروشگاهتان اضافه کنید.

برای این کار در مجنتو کانکت یک جستجوی ساده انجام دهید، ولی از محبوبترین و بهترین ماژولهای رایگان برای این کار، مجنتو بلاگ – نسخه کامیونیتی می باشد. طریقه نصب این ماژول هم مثل سایر ماژولهای مجنتو می باشد.

بعد از نصب کردن این افزونه مجنتو،  شما می توانیدبا دسترسی به منوی مخصوص این ماژول که با نام Blog در محیط مدیریت اضافه شده ، تنظیمات وبلاگ را انجام دهید پستهای جدید بگذارید.

آموزش راه اندازی وبلاگ در مجنتو

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T06:22:47+00:00ژوئن 24th, 2017|Categories: آموزش مجنتو, مجنتو|دیدگاه‌ها برای آموزش راه اندازی وبلاگ در مجنتو بسته هستند