افزایش فرصتهای تجارت الکترونیک

 افزایش فرصتهای تجارت الکترونیک

افزایش فرصتهای تجارت الکترونیک:مجنتو در تاریخ 7 می 2015 اعلام کرد که این شرکت برای ورود خرده فروشان به بازار پررونق آسیا و اقیانوسیه به دنبال دروازه ورود و راه کاری می باشد.

در چین خرید آنلاین به شدت افزایش یافته است به طوری که 670 میلیارد دلار برای فروش  بازار B2B  و B2C تا سال 2018 پیش بینی کرده اند.

طبق گزارشی که توسط Razorfish تهیه شده است تجارت الکترونیک در چین بسیار افزایش یافته است و اکتر مردم ترجیح می دهند خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند همچنین این گزارش نشان داده است که 82% از خریداران چین دوست دارند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند در حالی که فقط 49% از مردم در ایالات متحده علاقه به خرید اینترنتی دارند.

مجنتو شرایط لازم برای برای ارائه کردن نسخه سازمانی مجنتو برای خرده فروشان را فراهم می کند که این امر با فرصت های تجاری خوبی که برای سرمایه گذاران ای بخش فراهم می کند باعث افزایش یافتن سرعت فروش و رشد سرمایه گذاری در این بخش می شود.

نسخه سازمانی مجنتو Magento Enterprise انعطاف پذیری و مقیاس پذیری خوبی به بازار الکترونیک پیشنهاد می دهد.

افزایش فرصتهای تجارت الکترونیک

تجارت اجتمای به سرعت به یکی از ستون های کسب و کارهای اینترنتی در چین  تبدیل شده است. کشور چین در حال حاضر یک بازار مناسب برای آزمایش راهکارهای تجارت اجتماعی در جهان می باشد.

مجنتو بیش از ۲۴۰هزار فروشگاه توسعه یافته در جهان دارد ،که باعث شده مجنتو بهترین پلتفرم در بازار کسب و کارهای اینترنتی باشد.

فناوری اطلاعات تاثیرات زیادی بر صنایع مختلف در سال‌های اخیر داشته است،همچنین قدرت ارتباطی قوی توسط اینترنت،زمینه کنترل عملیات بهتر و اطلاع‌رسانی مناسب را مهیا کرده است و باعث آماده کردن فرصت برای سازمان‌های وابسته به کسب و کار الکترونیکی شده است.

از مهم ترین و کارآمد ترین کاربردهای فناوری اطلاعات بحث تجارت الکترونیکی می باشد و نقش مهمی را در حرکت کشورها به سوی اقتصاد شبکه ای داشته است. با وجود اینکه تجارت الکترونیکی به طور کلی در زمینه بازرگانی و تجارت و داد و ستد کالا می باشد و تراکنش های مالی بخش کوچک آن محسوب می شود و لی تاثیر مستقیمی برای سایر حووزه های اجتماعی و فرهنگی دارد.

بازار الکترونیک که پایه تجارت الکترونیک را تشکیل داده است به صورت یک سیستم اطلاعاتی درآده تا خریداران و فروشندگان فرصت بدهد تا در رابطه با قیمت هاو محصولاتی که عرضه شده است به تبادل اطلاعات بپردازند.

در حال حاضر می‌توان بسیاری از فعالیت‌های توزیع، فروش، ارتقا و پرداخت‌های الکترونیکی را از طریق یک سری شرکت‌هایی که دارای این زیر ساخت ها هستند و همکاری با آن ها مورد اطمینان همه باشد انجام داد.

استفاده کردن از خدماتی که واسطه‌های الکترونیکی برای عرضه‌کنندگان محصولات مختلف آماده می‌کنند، می‌تواند بسیاری از خدمات و صنایعی که دچار رکود شده‌اند مثل صنایع دستی کشور را از ناتوانی در رقابت کردن با صنایع و خدمات  دیگرنجات بدهد.

گسترده‌ترین شبکه خرید و فروش اینترنتی

همین حالا با یک جستجوی ساده در اینترنت لیستی از شرکت های کوچک و بزرگ مختلفی که در خرید و فروش اینترنتی فعالیت می کنند را پیدا خواهد کرد که در میان آن ها شرکت پست گسترده ترین شبکه خرید و فروش اینترنتی کشور می باشدکه فروشگاه ها و تولید کنندگان و مابقی عرضه کنندگان کالا و خدمات توسط بستر الکترونیک و مجازی که همین پست در اختیار آن ها قرار می دهد اقدام  به فروش کالا و خدمات به صورت اینترنتی می کنند.همچنین این سرویسی است که هم کالا را به صورت گسترده و آسان معرفی می کند و هم خریداران  در دورترین نقاط شهری و روستایی به راحتی به کالا دسترسی دارند.

این سامانه از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین بازارهای مجازی می باشد و از قابلیت‌های زیادی برخوردار است مثل جستجو براساس نام محصول، برند، نام فروشگاه، تخفیفات، کالاهای پرفروش، جدیدترین کالاها و کالاهایی که در فهرست فروش جشنواره قرار گرفته‌اند، برخوردار می باشد.

اعتماد و اطمینان از خرید با کیفیت

از اصلی ترین مشغله های فروشگاه های مجازی اطمینان حاصل کردن از خرید با کیفیت می باشد.وزارت صنعت، معدن وتجارت برای جلب کردن اعتماد مشتریان به فروشگاه ها ها نماد اعتماد الکترونیک می دهد تا هم مشتریان در معامله ای ضرر نکنند و هم بازار خرید و فروش اینترنتی رونق پیدا کند.

در پی همین موضوع سرویس بازار الکترونیک شرکت پست هم زمان با باقی سرویس‌ها، جایگاهی ویژه و خوب در شبکه پستی و همچنین نزد فعالان این عرصه پیدا کرده است. این سرویس به عنوان اولین دارنده  نماد اعتماد الکترونیکی در میان فروشگاه‌های دولتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلب اعتماد فروشگاه‌ها و مشتریان قدم بزرگی برداشته است.

بازار الکترونیک پست نقش مهمی در ایجاد اشتغال به خصوص مشاغل خانگی داشته است و با گسترش آن کسب و کار رونق پیدا کرده است به طوری که افراد می توانند با هزینه کم غرفه مجازی داشته باشند و کالاها و خدمات گوناگون خود را عرضه کنند.

مشتری مداری و رقابت سالم ارکان اصلی بازار الکترونیک می باشند:

پشتیبانی مشتری ها در هر ساعت از شبانه‌روز، نداشتن محدودیت مکانی، سفارش دادن و تحویل گرفتن کالا در هر نقطه از کشور، امکان خرید در منزل خود، بالا رفتن حق انتخاب مشتری، دسترسی به محصولات درخواستی در تنوع زیاد،  و از امکانات دیگر که رضایت فروشنده و خریدار را فراهم می کند قابلیت مقایسه کردن قیمت ها و مشخصات کالا در زمان کم  و در نهایت بیمه بودن آن کالا .

به دلیل تنوع محصولات و خدمات و دیگر امکانات بازار الکترونیکی پست  مردم خیلی خوب از این سرویس استقبال کرده اند . سرویس بازار الکترونیکی پست در زمینه معرفی کردن محصول و تبلیغ آن،اسفاده کردن از تجارت الکترونیک به خصوص با استفاده از اینترنت محدودیت هایی که در تبلیغات متعارف موجود می باشد را ندارد و همیشه برای هر گروه خاصی در دسترس می باشد.

تغییر دادن کانال‌های معمول فروش، افزایش فروش، امکان فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات و خدمات جدید، کاهش هزینه‌ها، کاهش نیروی انسانی و هزینه‌های فروش ، کاهش زمان و رفت و آمد های بی‌مورد، کاهش زمان عرضه و در معرض فروش قرار گرفتن محصولات جدید به محض آماده شدن، راحتی در خدمات پس از فروش و دسترسی به موقع و سریع  به اطلاعات را می توان دیگر مزایای این سرویس نام برد.

بدون شک شرکت پست در ده سال گذشته به طور تاثیر گذاری در بحث دولت الکترونیک وارد شده و این از موارد مهم تحقق این شرکت بوده است به صورتی که سرویس های راه اندازی شده شرکت پست مانند سامانه بازار الکترونیک و مزایای بسیار زیاد آن نمونه خوبی برای ثابت کردن این موضوع می باشد.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T05:43:36+00:00جولای 2nd, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای افزایش فرصتهای تجارت الکترونیک بسته هستند