داستان های موفقیت مجنتو

داستانهای موفقیت مجنتو

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی

در این بخش ما می خواهیم یکی دیگر از داستان های موفقیت مجنتو را برای شما مرور کنیم.

این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش اسباب بازی و لوازم مخصوص کودکان فعالیت دارد و موفق می باشد. که متعلق به یکی از برندهای قدیمی در این حوزه Kidstuff می باشد.

جودی استرلینگ، مدیر تجارت الکترونیک Kidstuff:

ما نه تنها توانستیم در زمینه فروشگاه اینترنتی موفقیت کسب کنیم بلکه رشد خوبی در زمینه فروشگاه های سنتی نیز داشته ایم.

مشخصات مشتری

Kidstuff، یک برند استرالیایی می باشد که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد و از برندهای خاص و معتبر اسباب بازی با تمرکز بر آموزش و یادگیری می باشد.

بازار:

آسیا و اقیانوسیه(استرالیا و  نیوزیلند)

صنعت

اسباب بازی و  محصولات مرتبط با نوزادان و کودکان

چالش

تغییر، تحول و بروزرسانی در کسب و کار و افزایش نرخ تبدیل خود را آماده کرده بود تا قسمت تجارت الکترونیک خود را از مجنتو نسخه Community به مجنتو    Enterprise ارتقا دهد و در این حوزه پیشرفت کند. که این کار لازمه داشتن یک وب سایت قوی و قابل اعتماد بود  که هم با فروشگاه های سنتی شان ترکیب کنند و هم در آمد آنلاین خود را افزایش دهند. آنها یک فروشگاه اینترنتی که هم وفاداری مشتری را جلب کند  و هم نرخ تبدیل را افزایش بدهد. این امر نیاز به ایجاد یک فروشگاه مولتی-استور توسط مجنتو Enterprisee داشت.

داستان های موفقیت مجنتو

راهکار:استفاده از طیف گسترده ای از ویژگی ها

 بعد از مشورت کردن با یکی از شرکای طلایی مجنتو، راه حل ایده آل معلوم شد: Kidstuff نیاز به  استفاده از پتانسیل کامل ماژول ها و ویژگی هایی که در نسخه Enterprise دارد.  و در نهایت یک فروشگاه تجارت الکترونیک ساخته شد که کارایی خاصی دارد که با اجرای بسیاری از ماژول های سیستم از جمله موارد زیر  به دست آورد:

  • توسعه دادن یک نرم افزار مختص به خود شما برای جستجوکردن محصولات
  • سیستم های کارت هدیه و وفاداری آنلاین
  • پیاده سازی و سفارشی‌سازی برای دستگاه های هوشمند و تلفن ها و ارتقا راهکارهای تجارت اجتماعی برای  بهبود تجربه مشتری
  • یکپارچه سازی با تکنولوژی ها و سیستم های موجود ERP و POS که در فروشگاه های سنتی استفاده می شوند
  • معرفی PayPal Express و یکپارچه سازی پیشرفته با فروشگاه eBay

داستان های موفقیت مجنتو

نتایج

دستیابی به اهداف سال اول فقط در شش هفته

 بعد از به نتیجه رسیدن وب سایت جدید، به هدف های سال اول خود تنها در شش هفته رسید. آنها پیشرفت های بزرگ خود را در موارد زیادی از معیارهای کلیدی مانند موارد زیر دیده اند:

  • رشد 700% ا  درآمد و فروش بعد از ارتقا از نسخه Community مجنتو به نسخه Enterprise مجنتو
  • افزایش ۵۶۰ %  ای در نرخ تبدیل
  • افزایش 300%ای  ترافیک آنلاین و افزایش ترافیک فروشگاه سنتی
  • افزایش 66% ایو مشارکت بر روی سایت

داستان های موفقیت مجنتو

نرخ تبدیل در فروشگاه اینترنتی به چه معناست؟

به نسبت میزان تعداد بازدید کننده به خریدهای انجام شده در فروشگاه های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین نرخ تبدیل گفته می شود.و یکی از مسائل مهم در فروشگاه های اینترنتی تبدیل کردن بازدید کننده معمولی به مشتری می باشد که البته اصلی ترین هدف تمام کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

حتما با خود فکر کرده اید که چطور می توانید یک فروشگاه آنلاین برای اسباب بازی های آموزشی راه اندازی کنید. راه اندازی فروشگاه در اساس کار تقریبا شبیه به هر کار آنلاین دیگری است تنها چیزی که شما در این عرصه موفق می کند، داشتن یک ایده ی خوب است که البته باید واقعا به ایده ی خود اطمینان داشته باشید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T05:41:26+00:00جولای 2nd, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای داستان های موفقیت مجنتو بسته هستند