شش پلتفرم‌ تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای کوچک

پلتفرم‌ تجارت الکترونیک

در سال 2015 اداره آمار ایالت متحده گزارشی راجع به فروش اینترنتی در سه ماهه اول سال دا د که چیزی حدود 80.3 میلیارد دلار بوده است و با توجه به این آمار خیلی روشن است که تجارت الکترونیک در حال قدرتمند تر شدن می باشد و مصرف کننده ای که می خواهد یک کالا یا محصول را خریداری کند هم زمان خود را مدیریت می کند و هم خیالش راحت و آسوده است ولی به خاطر اینکه بهترین استفاده را از این شرایط کند باید از پلتفرم تجارت الکترونیک مناسبی برای به حداکثر رساندن ظرفیت فروش اینترنتی خود استفاده کنید.

اگر در فکر این هستید که برای فروشگاه اینترنتی خود از قابلیت پیش سفارش استفاده کنید یا انکه نگران این هستید که چگونه سیتم انبارداری شما با فروشگاه آنلاین شما در ارتباط خواهد بود گزینه های زیادی در رابطه با تجارت الکترونیک وجود دارد که می تواند به موفق شدن کسب و کار شما کمک کند .

حالا ما مجموعه ای از بهترین پلتفرم هایی را که فکر می کردیم باید در کسب و کارهای کوچک از آن استفاده کرد رالیست کرده ایم:

شش پلتفرم‌ تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای کوچک

magento

Magento-1

مجنتو یک پلتفرم‌ تجارت الکترونیک انعطاف‌پذیر می باشد که برای رفع نیازهای کسب و کارهای مختلف بسیار مناسب می باشد مگر اینکه احتمالاً مقیاس‌پذیرترین پلتفرم در این لیست است. این پلتفرم به دلیل منبع باز بودن بسیار محبوب می باشد ، و اضافه کردن جزئیات به آن بسیار ساده می باشد. به طور مثال،اگر دوست دارید بازید کننده های سایت خود را به مصرف کننده افزایش بدهید از ماژول رایگان Nosto استفاده کنید،عملکرد این ماژول به گونه ای است که با توجه به رفتار آنلاین بازدید کننده ها به آن ها لوازم مناسبی را پیشنهاد می دهد.

مجنتو می تواند یک گزینه خیلی خوب برای شرکت های در حال پیشرفت باشد همچنین مجنتو پلتفرمی است که از پلتفرم های متوسطی که برای خرده فروشان تجارت الکترونیک برای اولین بار ساخته شده کامل تر است و البته کار کردن با آن پیچیده تر است.

یعنی دارندگان کسب و کارهای کوچک با خیال راحت می توانند مجنتو را با  فروشگاه خود ادغام کنند و جای هیچ نگرانی نمی باشد و قبل از هرچیزی باید از خود مطمئن شوند که برای یادگیری جزئیات پیچیده این پلتفرم مشکلی ندارند.

CommerceHub

MagentoCommerceHub -2

CommerceHub یک سرویس بر پایه شبکه ابری می باشد که به خرده‌فروشان‌ این اجازه را می‌دهد که قابلیت ارائه موجودی و محصولات خود را به آن دسته از مشتریانی که پشتوانه کسب و کار آن‌ها هستند، افزایش دهند.

به طور کلی،CommerceHubبه عنوان یک پلتفرم تجارتی و اجرایی کار می‌کند که کار وصل کردن خرده‌فروشان آنلاین به تامین‌کنندگان را به عهده دارد و کسانی که سعی بر این داشته اند که  با تامین‌کنندگان منابع ارتباط برقرار کنند، خوب می‌دانند که این مرحله مهمی از کارشان است. به عبارت ساده تر، کار کردن با یک تأمین‌کننده با کیفیت منابع، هدفی می باشد که توانایی دارد بسیاری از کسب و کارها را که هنوز یک برند مشخص برای خود ندارند، راحت کند.

 CommerceHub  با فناوری بر پایه شبکه ابری که دارد، می‌تواند شرکت ‌های تجارت الکترونیک نو پا را تقویت نماید. منظور آن دسته از شرکت هایی است که باید به شکل سنتی برای پیدا کردن شرکای حافظ منابع با خرده‌فروشان بزرگ‌تر رقابت می‌کردند تا با هر منبع تولیدی به یکپارچگی کامل و سازگار برسند و به خرده‌فروشان این اجازه را دارند که به شکل تاثیرگذاری بین عمده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نقش واسط را داشته باشند.

کامرس هاب مانند دیگر گزینه های این لیست حتما برای راه اندازی در مرحله اولیه نمی باشد چون قبل از اینکه بتوانید رابطه ها را با تامین‌کنندگان منابع تمرین کنید، اول باید یک ساختار قوی برای فروش داشته باشید که توانایی پشتیبانی از یک کانالِ تحویل محصولات را داشته باشد. گرچه این پلتفرم گزینه‌ای مناسبی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که تلاش خود را برای رسیدن به میزان قابل قبولی از فروش سه ماهه شروع کرده است و همچنین برای شرکت های متوسطی که می‌خواهند در ارزیابی‌های خود از منابع، ثبات بیشتری داشته باشند.

symphony

Symphony Commerce-3

پلتفرم‌ بعدی تجارت الکترونیک که قصد صحبت کردن در مورد آن را داریم، یک نوع راه‌حل SaaS (نرم‌افزار به عنوان یک سرویس) می باشد. تصور ما این است که روش SaaS می‌تواند یک روش خیلی خوب برای هر نوع کسب و کاری باشد.

با این حال، Symphony Commerceتا حدودی بیشتر از یک پلتفرم SaaS مرسوم می باشد. در واقع آن‌ها سعی دارند که خودشان را به عنوان یک ارائه‌دهنده “تجارت در قالب یک سرویس” عرضه کنند. همه برندها این قابلیت را ندارند که تجربه فیزیکی خود به تجربه دیجیتال انتقال دهند.

و این امر کار شما را برای استخدام افراد حرفه ای در حوزه IT برای راه انداختن فروشگاه اینترنتی زیاد می کند و این یکی از دلایل با ارزش بودن   Symphony Commerce نزد شرکت ها می باشد.

به دلیل قابلیت بارگذاری به صورت آفلاین، وظایف مربوط به معماری و بخش مدیریت که برای نگه‌داری کردن از یک فروشگاه آنلاین ضروری می باشند ، می‌توانید به طور مستقیم بر روی مواردی که توانایی این را دارند که کسب و کار شما را تحت تأثیر قرار دهند، تمرکز کنید.

سیستم مالیات بر درآمد در این پلتفرم برای شرکت های کوچک اما در حال پیشرفت، یک نقطه مثبت حساب می شود؛ اما در عین حال پلتفرمی است که برای کسب و کارهای جا افتاده نیز به کار می رود. اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، بهتر است که یک فروشگاه آنلاین کوچک اما عملیاتی، با استفاده از یک ابزار ساخت سایت درست کنید.

squarespace

Squarespace -4

Squarespace  پلتفرم تجارت الکترونیکی است که به طور کامل بارگذاری شده و به صرفه است و در واقع می‌تواند در فروش شما به عنوان یک کسب و کار کوچک تاثیر داشته باشد. از مزیت های این قالب این است که فرقی نمی کند که از کدام قالب استفاده می کنید زیرا می توانید از طرح های زیبا و متنوع آن بدون دانستن کد و یا برنامه استفاده کنید و همچنین می توانید تعداد نامحدودی از اقلام را در فروشگاه خود آپلود کنید و بر روی ان ها کنترل داشته باشید.

این یک پلتفرم تجارت الکترونیک می باشد که می توانید از اتاق خود بر آن نظارت کنید ولی در عین حال که سایت شا بسیار زیبا به نظر می رسد در بهینه سازی موتورهای جستجو و یا مدیریت ارتباط با مصرف کننده قابلیت های زیادی ارائه نخواهد داد ولی باز هم با این وجود یک پلتفرم بسیار خوب برای هر نوع کسب و کاری می باشد از خرده فروشان کوچک تا حرفه ای هایی که قصد دارند خدماتشان را به فروش برسانند.

drupalcommerce

Drupal Commerce-5

Drupal Commerce تنها پلتفرم‌ تجارت الکترونیک است که کاملاً در یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ساخته شده است وکاربران Drupal Commerce می‌توانند خیلی راحت فروشگاه خود را به شکلی که خودشان می خواهند دربیاورند. در کل این برای بازاریابانی که مشکل زیادی با کار تخصصی در مورد پلتفرم‌های تجارت الکترونیک ندارند، مناسب می باشد.

این پلتفرم همچنین بسیار انعطاف پذیر می باشد و قابل مقیاس بندی و همچنین پیکر بندی است  ولی این پلتفرم به طور کلی به در کارآفرینان نو پا نمی خورد چرا که برای استفاده از کل ظرفیت Drupal Commerce حداقل به یک توسعه دهنده نیاز است که به شما در راه اندازی و پیکربندی فروشگاه و چگونگی عمل نمودن پلتفرم تجارت الکترونیک کمک کند.

قبلاً ذکر شده است که این یک ابزار بسیار با ارزش می باشد که نیازی به مبالغ صدور پروانه هم ندارد، بنابراین نه تنها یک راه‌حل قدرتمند بلکه یک راه‌حل به صرفه نیز می باشد.

shopify

Shopify-6

همان گونه که از اسم آن مشخص است Shopify برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می باشد بر این اساس Shopify گزارش داده که اکنون بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ فروشگاه وجود دارد که با Shopify راه اندازی شده است.

با استفاده از این پلتفرم شما می توانید مقدار نامحدودی محصول را با کنترل خوب و آسان بر روی تنوع و موجودی کل بارگذاری کنید و همچنین دارای یک موتور تخصیص کد تخفیف می باشد و هزینه‌ای بابت معاملات از شما کم نمی‌شود. نکته خوبی که در این پلتفرم وجود دارد این است که در آن بیشتر از 1000 اپلیکیشن وجود دارد که به صورت رایگان ارائه می شود.

پلتفرم‌های تجارت الکترونیک زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در انجام هر ایده ای در بازار دیجیتال کمک کنند. به هر حال انتخاب یک روش تجارت الکترونیک مانند سرمایه‌گذاری کردن در وقت و پول است. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از اینکه پلتفرمی را انتخاب کنید  یک بررسی جامع از نیازهای حال حاضر خود، انجام دهید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T05:42:54+00:00جولای 11th, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای شش پلتفرم‌ تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای کوچک بسته هستند