اصول و قواعد طراحی سایت

اصول و قواعد طراحی سایت

برای داشتن کسب و کار پر رونق نکاتی در اصول و قواعد طراحی سایت وجود دارد که قبل از صرف هزینه به آن توجه کرد و بعد از طراحی سایت آن ها را در طراحی وب سایت پیاده کنید تا در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

گرافیک

عکس هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید در حد امکان باید بین 10 تا 12 کیلوبایت برای هر تصویر باشد تا سرعت لود شدن صفحه کند نباشد از اصلی ترین دلایل پایین بودن سرعت لود شدن صفحه استفاده از تصاویر بزرگ می باشد به طور قطع هر بازدید کننده ای می خواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به صفحه مورد نظر خود وارد شود و اگر غیر از این باشد بازدید کننده وب سایت شما را ترک خواهد کرد.

همیشه در طراحس یاست خود از تصاویر و متن هایی استفاده کنید که به زمینه کاری شما مرتبط باشد تصاویر و گرافیک های طراحی شده از عنصرهای تشکیل دهنده سایت شما می باشند و می توانند محتوای شما را به خوبی به نمایش بگذارند.

تا حد امکان سعی کنید اصلا از تصاویر متحرک و چشمک زن استفاده نکنید مطالعات نشان داده که تصاویر چشمک زن برای بازدید کننده آزار دهنده می باشند و برخی از مرورگرها نیز برای اینکه بتوانند باقی مطالب و محتوای داخل سایت را بخوانند به طور خودکار از نشان دادن این تصاویر صرف نظر می کنند.

فونت

هنگام طراحی سایت خود برای سرفصل ها از فونت Serif و برای متن داخل سایت از فونت Sans-Serif استفاده کنید که این فونت ها برای مطالعه کردن متن ها در صفحه اینترنت بسیار راحت از فونت های دیگر می باشد.

برای رعایت اصول و قواعد طراحی سایت اندازه فونت های سایت خود را محدود کنید عوض کردن پی در پی اندازه فونت متن های داخل سایت نشان می دهد که طراحی سایت شما بسیار ابتدایی انجام شده ولی در عوض استفاده از 2 یا 3 سایز فونت خواندن مطالب سایت را راحت تر می کند و طراحی وب سایت شما را حرفه ای تر می کند.

تبلیغات

تعداد تبلیغات در سایت خود را کنترل کنید زیرا که بازدید کنندگان سایت شما برای محتوای سایت شما می آیند نه برای دیدن تبلیغات البته این مطلب به معنی نبودن تبلیغات در سایت نمی باشد و کسب درآمد از وب سایت خود بسیار مهم می باشد ولی اگر سرتاسر سایت شما را تبلیغات گرفته باشد بازدید کننده بدون تلف کردن وقت از سایت شما خارج می شود زیرا که تبلیغات بیش از حد بازدید کننده را از سایت شما دور می کند و شما پول خود را نیز از دست خواهید داد.

با تبلیغات نیز همان رفتاری را داشته باشید که با تصاویر داخل سایت داشتید حجمشان کم باشد و کوچک باشند بدون چشمک زذن و تحرک و تبلیغاتی را در سایت قرار دهید که با محتوای سایت شما مرتبط باشد زیرا که بازدید کنندگان روی مطالب جذاب یا مرتبط با محتوای سایت کلیک خواهند کرد .

تمام صفحات وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف امتحان کنید زیرا طراحی سایتی که فقط بر روی مرورگرهای مدرن و به روز کار می کند آزاردهنده خواهد بود زیرا هرکسی نمی تواند وب سایت شما را مشاهده کند. و در نتیجه ترافیک سایت شما پایین می آید و بازدید کنندگان کم می شوند بنابراین طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که عموم مردم بتوانند آن را ببینند.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T05:11:22+00:00سپتامبر 17th, 2017|Categories: آموزشی|دیدگاه‌ها برای اصول و قواعد طراحی سایت بسته هستند