میزان اهمیت محتوا در طراحی سایت

میزان اهمیت محتوا در طراحی سایت

اگر در فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید و یا اینکه می خواهید کسب و کار خود را وارد فضای آنلاین کنید باید یاد بگیرید که آنلاین بنویسید یعنی محتوای سایت شما باید قوی باشد زیرا که کیفیت محتوای یک سایت از اصلی ترین نکات برای جذب بازدید کننده است.

در زیر به راه کارهایی برای ایجاد محتوای مناسب و با کیفیت اشاره می کنیم:

تحقیقات در مورد مطالب مرتبط با زمینه کاری

با وب سایت هایی که محتوای مناسب و مرتبط با زمینه فعالیت شما را به اشتراک می گذارند در ارتباط باشید و از آخرین اخبار و آخرین اطلاعات در زمینه کاری خود آگاه باشید اگر شما مطالعه زیاد داشته باشید ایده های خود را بررسی می کنید و بهترین آن ها را در وب سایت خود منتشر می کنید.

مخاطبان هدف خود را بشناسید

شما به خوبی می دانید که با افراد مختلف چطور باید صحبت کنید و چگونه سخنان خود را با آن ها تطبیق بدهید در تولید محتوا نیز همین مورد صدق می کند و شما باید بدانید که مخاطبان شما به دنبال مطالعه چه مطالبی هستند و تمرکز خود را بر روی آن مطالب بگذارید تا بازخورد بهتری داشته باشید و سعی کنید مطالب را در سایت خود انتشار دهید که زیاد پیچیده نباشد.

هدف گیری برای اقدام

در مواقعی این امکان وجود دارد که مطالب شما مفید باشد ولی نتیجه ای دریافت نکنید به نظر شما علت چیست؟

زیرا شما باید محتوایی ایجاد کنید که خوانندگان و بازدید کنندگان را تشویق به انجام عملی کند مانند ثبت نام در قسمت ارسال اخبار جدید،خرید محصول و ….

به طور مثال:

استفاده از جملات مجهول ممنوع!! به این جمله توجه کنید: ” زندگی شما با محصولات ما بهتر می شود”

به جای جمله بالا از این جلمه استفاده کنید: “محصولات ما زندگی شما را بهتر می کند”

یا حتی عبارتی بهتر و که بازدید کنندگان را مجبور به اقدامی می کند”: زندگی خود را با محصولات ما بهتر کنید”

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2022-12-05T08:00:49-01:00سپتامبر 18th, 2017|Categories: آموزشی|دیدگاه‌ها برای میزان اهمیت محتوا در طراحی سایت بسته هستند