نکاتی برای افزایش بک لینک ها در طراحی وب سایت

نکاتی برای افزایش بک لینک ها در طراحی وب سایت

به دست آوردن موقیت خوب و مناسب در موتورهای جستجو گر کار راحتی نیست بلکه باید به صورت مداوم برای وب سایت بک لینک بسازید.در اینجا پنج راه حل مناسب و ساده برای این موضوع به شما معرفی می کنیم:

دستی بر قلم داشته باشید

در هر رشته و شغلی که مشغول به کار هستید باید در آن اطلاعات و دانشی بیشتر از افراد معمولی داشته باشید  و دست به قلم بگیرید و مقالات کوتاه بنویسید و آن را در وب سایت های معتبر  و رتبه بالا منتشر کنید و زمانی که مقاله شما منتشر شود به شما امتیاز ارائه بک لینک رایگان  تعلق می گیرد .

ارتباطات

امکان کشف کردن حوزه های اجتماعی bookmarking و گرفتن لینک از آنها مثل بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر وجود دارد. پتانسیل ارتباط لینکها در اینگونه شبکه های اجتماعی به صورت انفجاری و خیلی بالا می باشد. بنابراین روی ارائه  دادن پیشنهاد مناسب و با ارزش برای ارتقاء ارتباط با شبکه های اجتماعی(به صورت رایگان و سودمند) بیشتر کار کنید.

دسترسی به تالارهای گفتمان

با ثبت نام کردن در تالارهای گفتگو که مربوط به حرفه و شغل شما می باشد می توانید با قرار دادن فایل ها در این تالارها برای سایت خود بک لینک بسازید.در صورتی که “میزان سئوی” این لینکها قابل بحث و بررسی می باشد، با این حال می توانید از مزایای تبلیغات در آن و هم چنین یادگیری چیزهایی هرچند کوچک بهره مند شوید. هر چند که گاهی کلمه”هشدار”به چشم شما می خورد اما فقط به خاطر چند نظر یا کامنت بی مورد، این تالار ها را اسپم نکرده و به کار با این انجمن ها و دریافت بک لینک برای وب سایت خود ادامه بدهید نتیجه آن به سرعت به خود شما باز خواهد گشت.

بررسی برخی وبلاگ ها

یکی از رایج ترین راه ها برای ساخت بک لینک این است که شما نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به همراه لینک وب سایت خود برای برخی وبلاگ های متداول ارسال کنید و قبل از آن حتما مطمئن شوید که وبلاگ ان ها از نوع  dofollow”” باشد زیرا که نوع nofollow”” آن برای شما فایده ای نخواهد داشت.

تمایز یا نابودی

همیشه هنگام ساخت بک لینک ها، برای داشتن سطح معین و خوب از متنهای anchor متمایزی در همه ی صفحات وب خود استفاده نمایید. که داشتن آن احتمال بالا رفتن سطح وب سایت شما را در لیست موتورهای جستجو را افزایشمی دهد.

مهمتر از همه، تعهد به لینکها

یکی از بهترین استراتژی ها در ساخت بک لینک که بحث مفصلی نیز دارد همین ثبات و تعهد تعداد لینکهای مورد نظر خود می باشد برای پیوند به صورت ماهیانه می باشد.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2022-12-05T08:00:59-01:00سپتامبر 19th, 2017|Categories: آموزشی|دیدگاه‌ها برای نکاتی برای افزایش بک لینک ها در طراحی وب سایت بسته هستند