آموزش سئو- مقدماتی

از اصلی ترین و مهم ترین مراحلی که در طراحی سایت و بعد از آن در بارگذاری سایت حائز اهمیت است بحث سئو سایت می باشد.

در رابطه با سئو و رعایت آن نکات زیادی وجود دارد ولی ما در ایم مقاله قصد داریم مهم ترین تکات آن را که در ابتدای کار به درد شما می خورد را آموزش دهیم.

 

آموزش سئو- مقدماتی

استفاده از فلش ممنوع

با توجه به این موضوع که محتوا اهمیت زیادی پیدا کرده است و عصر بازاریابی محتوا خیلی وقت است که شروع شده است موتورهایی جستجوگر قادر به شناسایی محتوای فلش نیستند و این محتوا در نتایج جستجو گوگل نیز نمایش داده نمی شود بنابراین از فلش استفاده نکنید.

اهمیت انتخاب کلمات کلیدی در سئو

برای وب سایت خود 3 تا 4 کلمه کلیدی که یکی از آن ها کلمه کلیدی عام باشد پیدا کنید کلمه کلیدی عام کلمه ای است که دیگران بسایر جستجو می کنند و باقی کلمات کلماتی باشند که شما می دانید که مخاطبان آن را جستجو می کنند ولی راحت باشد.

به این صورت می توانید برای مشخص کردن بهترین کلمات کلیدی می توانید از ابزارهایی مانند word tracker یا overture استفاده کنید.

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی در تگ Title یا عنوان

تگ Title و استفاده از کلمات کلیدی در آن، بدون شک از موارد مهمی است که در سئو تاثیر دارد.از این موضوع مطمئن شوید که کلمات کلیدی مهمتان در تگ عنوان استفاده شده است.

اهمیت استفاده از کلمات کلیدی در url یا آدرس صفحات

از مهم ترین موارد بهبود سئو استفاده کردن از عنوان در url و جدا کردن کلمات از هم با استفاده از خط تیره، می باشد و موجب این  می شود که کلمات کلیدی هم در url استفاده شوند.

کلمات کلیدی در anchor text

متنی که پیوند به آن لینک می خورد راAnchor text  می گویند،این لینک ها می توانند هم داخلی و هم خارجی باشند، با توجه به این موضوع که لینک در موتورهای جستجو گر اهمیت زیادی دارد پس کلمه هایی که درanchor tex  استفاده می کنید هم در سئو سایت حائز اهمیت هستند. و شما بتوسط همین کلمات کلیدی استفاده شده در سئو و بهینه سازی سایت بهبود پیدا می کنید.

تگ Alt چیست؟

Alt مخفف کلمه alternative به معنی جایگزین می باشد که چند کاربرد دارد، اولین کاربرد آن زمانی است که  به یک تصویر تگ Alt اختصاص می دهید، اگر به هر دلیل تصویر شما لود نشد متنی که در تگAlt  گذاشته اید نمایش داده می شود.

مورد دوم از کاربردهای تگ Alt  کمک به سئو سایت می باشد زیرا از طریقimage google  می تواند ترافیک به سایت بیاورد.

مورد آخر این که به شما توصیه می کنیم هنگام گذاشتن تگ Alt  بر روی عکس ها متنی را ک می خواهید استفاده کنید سعی کنید اشبیه به عنوان و یا کلمات کلیدی مهم سایتتان باشد.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2022-12-05T08:01:18-01:00سپتامبر 27th, 2017|Categories: آموزشی|دیدگاه‌ها برای آموزش سئو- مقدماتی بسته هستند