ریسپانسیو در طراحی فروشگاه اینترنتی مجنتو

/, مجنتو/ریسپانسیو در طراحی فروشگاه اینترنتی مجنتو

ریسپانسیو در طراحی فروشگاه اینترنتی مجنتو

[

از آنجا که امروزه فناوری به یک بخش ضروری از زندگی روزمره تبدیل شده است در نتیجه می بایست طیف گسترده ای از دستگاه هایی که کاربران به واسطه آنها قادر به دسترسی به اینترنت هستند را در نظر گرفت. زیرا انعطاف پذیری، کلید موفقیت در کسب و کار ،به خصوص، کسب و کار آنلاین استامروزه کاربران از بیشمار نمایشگر در ابعاد بزرگ و کوچک برای دستیابی به صفحات اینترنت استفاده میکنند.

امروزه برای پیشرفت در دنیای تجارت الکترونیک طراحی سایت فروش آنلاین بسیار رونق گرفته است. شیوه های به کار گرفته شده در گذشته، امروزه منسوخ شده اند و برای ارئه محصولات فروشگاهی به مشتریان باید به شیوه های مدرن روی آورد. رقابت طراحان سایت بیش از پیش در حوزه طراحی سایت فروش آنلاین به چشم می خورد. باید سعی کنید تجربه خرید مشتریان را لذت بخش کنید و همیشه یک قدم جلوتر از رقبای خود در بازار باشید تا شایستگی خود را برای کاربران و بازدیدکنندگان نیز به نمایش بگذارید.برای طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو باید نکاتی را به عنوان ترفند در نظر داشته باشید تا بتوانید بازدید از سایت را افزایش دهید. در این متن بخشی از ترفندها در طراحی گرافیکی و محتوای وب سایت فروشگاهی بررسی می شود.

چطور می توان یک سایت ریسپانسیو طراحی کرد؟

این سئوالی است که ممکن است شما را به خواندن این مطلب دعوت کرده باشد. برای آنکه وب سایت شما، ریسپانسیو باشد، اولین گام تعریف تگ viewport در هدر صفحات سایت تان است. همچنین بسیاری از کتابخانه های استاندارد نظیر bootstrap وجود دارند که به شما در طراحی صفحات ریسپانسیو، کمک خواهند کرد. همچنین CSS3، امکاناتی را برای طراحان وب فراهم نموده است که آنها قادر خواهند بود تا استایل های مورد نیاز برای صفحات وب را بر حسب عرض صفحه نمایش کاربر تعریف نمایند.

بعنوان مثال، شما می توانید با دانستن این موضوع که عرض های کوچکتر از 380 پیکسل، بعنوان نسخه موبایل وب سایت در نظر گرفته می شود، برخی از CSS های خود را برای نسخه موبایل، طراحی نمایید و یا برای عرض های بین 1024 پیکسل و 720 پیکسل، که بعنوان نسخه تبلت در نظر گرفته می شود و همچنین برای عرض های بزرگتر از 1024 پیکسل، که بعنوان نسخه دکستاپ در نظر گرفته خواهد شد.

عوامل موثر در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو چیست؟

  • کاربران وقت زیادی برای مطالعه محتوای سایت شما اختصاص نمی دهند بنابراین سعی کنید با کمترین شرح به مطالب اصلی و مهم بپردازید. باید در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو از اختصار تا حد ممکن استفاده کنید.
  • برای جذب کاربران در وب سایت خود از ترکیب مناسب رنگ ها استفاده کنید.  از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید. رنگ ها می توانند القاگر احساسات متفاوتی در افراد باشند. کارشناسان شرکت های طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو می دانند چطور از پالت های رنگی مختلف برای اجرا در وب سایت های فروشگاه تجارت الکترونیک لوازم آرایشی و بهداشتی یا مواد غذایی استفاده کنند.
  • جامعه کاربران را در نظر داشته باشید. بازیدکنندگان سایت را چه کسانی تشکیل می دهند؟ مثلا فروشگاه لوازم آرایشی بیشتر برای خانم در اقشار جامعه محصولات خود را عرضه می کند.
  • الگوهای از پیش تعریف شده در ذهن خوانندگان را به عنوان یک اصل مهم در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو در نظر بگیرید. افراد از کودکی عادت کرده اند از راست به چپ متن را بخوانند و مرور مطالب را از بالا به پایین انجام دهند.
  • استفاده از مدیا کوئری از ابعاد در  طراحی سایت فروشگاهی مجنتو ریسپانسیو استفاده کنید. کاربران در یک وب سایت فروش محصولات موبایل و تلفن همراه آنلاین با استفاده از چرخش تصویر می توانند به تمام ابعاد دستگاه از زوایای مختلف نگاه کنند و دید خوبی نسبت به محصول داشته باشند و خرید آنلاین را با خیالی آسوده انجام دهند.

مدل های طراحی سایت فروش آنلاین کدامند؟

  •  طراحی مواد و محصولات MATERIAL DESIGN
    این سبک  طراحی سایت فروشگاهی مجنتو فروش آنلاین همچنان در فروشگاه های زنجیره ای لباس و پوشاک بسیار محبوب است و در حال حاضر توسط شرکت های تجارت الکترونیک در مقیاس وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. این سبک طراحی محتوا از زمان انتشار آن از سال 2014 تاکنون پیشرفت زیادی داشته است. این سبک طراحی یکپارچه و ملموس قابل استفاده در سیستم عامل های متفاوت است و توسعه سایت های تجارت الکترونیک را بسیار جذاب می سازد.
  • طراحی منوهای مخفی
    منوهای پنهان در منوهای طراحی سایت فروش آنلاین برای مواد غذایی به دلیل سادگی و صفحات تمیز و مرتب در سایت های تجارت الکترونیک محبوب شده اند. در ابتدا این سبک  طراحی سایت فروشگاهی مجنتو فروش آنلاین برای فروش موبایل و تلفن های همراه هوشمند طراحی شده بودند و سپس به طور فزاینده ای در طراحی برای دسکتاپ مورد استفاده قرار گرفتند.
  • انیمیشن قوی
    از آنجایی که انیمیشن یک راه عالی برای برقراری ارتباط با کاربران است، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک از طراحی سایت فروشگاهی مجنتو فروش آنلاین از طرح های انیمیشنی زیاد استفاده می کنند تا تجربه خرید آنلاین را برای کاربران لذت بخش و آسان تر کنند. زمانی که از انیمیشن به طور آگاهانه و مناسبی استفاده شود مشتریان در زمان مناسب حس خوشایندی از خرید آنلاین خواهند داشت و بنابراین بازدید از سایت و فروش آنلاین با رشد بالایی روبرو خواهد شد.
  • ریسپانسیو به معنای پاسخ گرا یا واکنشی می باشد. به این معنا که طراحی سایت به گونه ای می باشد که سایت را برای ابعاد غیر متعارف گوشی های همراه و تبلت ها هماهنگ می کند و شما با تغییر سایز صفحه شاهد خواهید بود که فونت ها و لینک ها کاملا در سایز مناسب خودشان قرار می گیرند و شما به راحتی آنها را می بینید و به عبارت دیگر کاربران با هر ابزاری سایت شما را تماشا می کنند از محتوا و ظاهر سایت شما کمال استفاده را خواهند برد.
  • اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید از  طراحی سایت فروشگاهی مجنتو ریسپانسیو استفاده کنید. در تمام دستگاه های موبایل هوشمند قابلیت نمایش محصولات شما ایجاد خواهد شد و ترافیک بازدید از وب سایت به رشد بالایی دست خواهد یافت. با توجه به نیاز کاربران تنها راه برای فروش بیشتر و رقابت در بازار این گزینه است.

آیا داشتن نسخه موبایل یا داشتن طراحی ریسپانسیو، لازم است؟

با توجه به آنکه بیش از 2 سوم از کاربران اینترنتی، از موبایل یاگوشی های هوشمند برای گشت و گذارهای اینترنتی خود استفاده می کنند، لزوم داشتن نسخه موبایل برای وب سایت تان، یک امر حیاتی است. شما لازم است تا حداکثر رضایت کاربران خود را فراهم نمایید. و بدون داشتن نسخه موبایل برای وب سایت، شما قادر نخواهید بود تا بیش از یک سوم از کاربران خود را راضی نگه دارید.

[/fusion_text][/one_full][

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:42:45+00:00جولای 15th, 2018|Categories: آموزشی, مجنتو|دیدگاه‌ها برای ریسپانسیو در طراحی فروشگاه اینترنتی مجنتو بسته هستند