فروشگاه‌های مجازی رونق فروشگاه‌های فیزیکی

/, مجنتو/فروشگاه‌های مجازی رونق فروشگاه‌های فیزیکی

فروشگاه‌های مجازی رونق فروشگاه‌های فیزیکی

 

همه‌ی ما عادت کرده‌ایم زمانی که به فروشگاهی مراجعه می‌کنیم، با کارمندان فروش روبه‌رو شده و از آن‌ها راهنمایی بگیریم. می توان گفت که با افزایش رونق تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های فیزیکی هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند و استراتژی‌هایشان می‌تواند روی فروشگاه‌های آنلاین نیز اعمال شود.زمانی که میزان فروش کم می‌شود، بودجه‌ی حقوق و دستمزد نیز کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه خدمات باکیفیتی ارائه نمی‌شود. راحتی خرید از فروشگاه‌های آنلاین همچون فروشگاه های آنلاین مجنتو و کاهش کیفیت خدمات فروشگاه‌های فیزیکی دست به دست هم داده‌اند تا کسب‌ و کارهای تجارت الکترونیک و ایجاد فروشگه اینترنتی رونق بیشتری پیدا کنند. فروشگاه‌های اینترنتی در حال تبدیل شدن به یکی از خاطره‌های زمان گذشته هستند اما تکنیک‌های فروششان همچنان کاربرد دارد.

صفحه‌ی اصلی وب‌سایت شما در فروشگاه اینترنتی در نقش ویترین فروشگاه فیزیکی شما عمل می‌کند

فروشگاه‌های مجازی تیم مخصوصی برای طراحی ویترین فروشگاه و جذب مخاطب دارند. این افراد داده‌های مرتبط با فروش را تحلیل می‌کنند تا ببینند کدام محصولات باید در جایگاه اصلی فروشگاه قرار بگیرد. در نظر گرفتن جایگاه مناسب برای هر محصول بسیار مهم است و تأثیر مستقیمی در میزان فروش محصولات می‌گذارد. صفحه‌ی اصلی وب‌سایت در نقش ویترین فروشگاه است و محتوای آن رابطه‌ی مستقیمی با میزان فروش محصولات دارد. کاربر بعد از چندین بار ورود به سایت در فواصل زمانی کم باید تجربه‌ی جدید و جالبی داشته باشد. همان‌طور که فروشگاه‌ها بعد از گذشت مدتی ویترین خود را تغییر می‌دهند، وب‌سایت‌ها نیز باید طراحی صفحه‌ی اصلی را به طور هفتگی یا ماهانه تغییر دهند. طراحی جدید به کارمندان انگیزه‌ می‌دهد تا از سایت بازدید کنند و بدانند محصولات جدیدی برای فروش روی وب‌سایت قرار گرفته است یا خیر.

نرم‌افزارهای واقعیت مجازی در فروشگاه مجازی اینترنتی در نقش اتاق پرو فروشگاه فیزیکی عمل می‌کنند

حدود ۴۰ درصد مشتری‌ها خرید خود را به دلیل مشکلات سایز مرجوع می‌کنند. از آنجایی که فروشگاه‌های اینترنتی نمی‌توانند خدماتی مانند اتاق پرو به مشتری ارائه دهند درنتیجه استفاده از نرم‌افزارهای واقعیت مجازی اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. این نرم‌افزارها بر اساس قد، وزن، اندازه و ظاهر کاربر کار کرده و محصولات مختلف را به مشتری پیشنهاد می‌دهند. کاربر همچنین در اطلاعات ورودی می‌تواند عواملی مانند میزان تنگ بودن لباس را مشخص کند. تکنولوژی این نرم‌افزارها همچنین از تاریخچه‌ی خریدهای پیشین برای ارائه‌ی بهترین پیشنهاد به کاربر استفاده می‌کند. این امکانات اعتمادبه‌نفس و انگیزه‌ی مشتری را بالا برده و درنتیجه میزان فروش را نیز افزایش می‌دهد.

ایمیل‌های تبلیغاتی در فروشگاه مجازی اینترنتی در نقش کاتالوگ فروشگاه فیزیکی عمل می‌کنند

در گذشته اغلب برندها برای کاربران خود کاتالوگ‌های پرینت شده از عکس جدیدترین محصولات را ارسال می‌کردند و درنتیجه مشتری‌ها از ورود اجناس جدید با خبر می‌شدند. معمولا مدتی بعد از ارسال این کاتالوگ‌ها تعداد افراد مراجعه کننده به فروشگاه افزایش پیدا می‌کرد. اگرچه هنوز هم بسیاری از برندها از این روش استفاده می‌کنند اما خبرنامه‌ها و مجله‌های اینترنتی به نوعی جایگزین آن‌ها شده‌اند. امروزه برندها اطلاعات زیادی در مورد مشتری‌های خود دارند و حتی می‌توانند خبرنامه‌ها خود را بر اساس سلیقه‌ی هر مشتری شخصی سازی کنند. تحلیل اطلاعات گذشته به فروشندگان کمک می‌کند، محصول مناسب را در بهترین زمان و به مناسب‌ترین مشتری‌ها پیشنهاد دهند. خبرنامه‌های ایمیلی و هدف قرار دادن مشتری‌های جدید حتی اگر تنها دو درصد تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد باز هم میزان فروش را به اندازه‌ی قابل توجهی بالا می‌برد.

 

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:41:57+00:00جولای 15th, 2018|Categories: آموزشی, مجنتو|دیدگاه‌ها برای فروشگاه‌های مجازی رونق فروشگاه‌های فیزیکی بسته هستند