مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مجنتو

/, مجنتو/مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مجنتو

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مجنتو

بر اساس یافته های تجارت الکترونیک و گزارش های بازاریابی آنلاین، حدود 7 نفر از 10 کاربر، قبل از نهایی کردن خرید خود، سبد خرید خود را ترک می کنند. باید بگویم که شما 70٪ از فروش خود را فقط در این مرحله به راحتی می توانید از دست بدهید. اگر شما طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای انجام نداده باشید و افراد هنگام خرید محصول دچار ابهام شوند و یا سیستم طوری باشد که خریدار از خرید محصول سر در نیاورد بیشتر مشتریان خود را از دست خواهید داد. برای مثال برخی از سایت ها بعد از افزودن به خرید محصول نمی دانند مرحله بعدی چیست و سایت را با همان حالت ترک می کنند و منتظر تماس از طرف فروشنده هستند. برای همین بهتر است این افراد را پیدا کنید و با آن ها تماس برقرار کنید تا خرید را به مرحله نهایی برسانید. این از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می باشد.در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باید راهکارهایی برای افزایش تجارت الکترونیک و خرید آنلاین مدنظر قرار داد. اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک هستید، دوست دارید بدانید چگونه برای افزایش تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین خود یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای نیاز است که نه تنها باعث افزایش فروش می شود، بلکه باعث اعتباربخشی به سایت شما خواهد بود. شما می توانید عادت های بازدید کننده خود را از جهات مختلف به طور کلی تجزیه و تحلیل کنید.

نکات طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

با قرار دادن تخفیف های ویژه باعث افزایش اشتیاق به خرید مشتریان دهید. برای مثال به ازای هر خرید مقداری تخفیف برای مشتری قائل شوید تا شما را نسبت به رقبا متمایز کند.هنگامی که شما فروشگاهی را ایجاد کردید به فکر طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای خود خواهید افتاد. اینکه چگونه این کار را انجام خواهید داد و چه مزایایی برای مشتریان خواهد داشت را ما به شما خواهیم گفت. البته شبکه های اجتماعی نیز شما را در این راه بسیار کمک خواهد کرد. ولی بدون داشتن سایت معتبر مشتریان اعتمادی به شما نخواهند کرد.در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با ایجاد قسمتی برای دریافت نظرات و پیشنهادات ایمیل افراد را بیابید و از طریق ایمیل و با استفاده از کلمات محترمانه سعی کنید تا مشتری را متقاعد به خرید کنید. ازاین راه می توانید ببینید که مشتری از شما چه انتظاراتی دارد.

مزیت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

تعامل بیشتر مشتری با فروشنده: با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای معتبر، مشتری محصلات شما را بدون اینکه راه و هزینه زیادی بپردازد، بازدید کرده و اطلاعات شما را بیشتر مطالعه می کند و بیشتر جذب محصولات شما خواهد شد. فروشنده نیز به راحتی می تواند افرادی که قصد خرید واقعی را دارند را شناسایی کرده و از توضیح اطلاعات اضافی برای افراد دیگر پرهیز کرده و از هدر رفتن وقت جلوگیری می کند.

تجارب بهتر مشتری: با ایجاد قسمت هایی نظیر پیشنهادات و انتقادات می توانید هدف مشتریان خود را بدانید و بسته به نوع مشتری سایت خود را به روز کنید. این باعث می شود مشتری حس بهتری به خرید از شما پیدا کند و از سایت شما تجربه بهتری را کسب کند.

رسمیت شناخته شدن برند: طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و شبکه های اجتماعی نقش زیادی در معتبر شدن برند شما خواهند داشت.

افزایش درک مشتری از محصول: از آنجا که سایت رابط بین شما و مشتریان می باشد، باعث می شود در مورد محصول درک بیشتری داشته باشند. به این صورت تنها در موارد جزیی با شما تماس خواهند گرفت. به این صورت شما شانس بیشتری دارید تا افرادی که با شما تماس می گیرند را به سمت خرید محصول سوق دهید.

وفاداری نسبت به برند: بر اساس گزارشات افرادی که طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای دارند و در شبکه های اجتماعی بیشتر فعالیت می کنند از مشتریان به نسبت وفادارتری برخوردار هستند. زیرا اعتماد باعث وفاداری بین اشخاص می شود که با ایجاد سایت اعتمادسازی را ایجاد کرده اید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:43:55+00:00جولای 14th, 2018|Categories: اپلیکیشن, مجنتو|0 Comments